اسلاید شوشهریورزشی

تیم حوزه ۶ برنده دیدار پایانی مسابقات قهرمانی فوتسال بانک صادرات خراسان رضوی شد 

کد خبر : 53672

با برگزاری دیدار رده بندی و پایانی، مسابقات فوتسال کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی با معرفی تیم حوزه ۶ به عنوان قهرمان به کار خود در مشهد پایان داد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر شعب بانک صادرات خراسان رضوی در آیین اختتامیه و تجلیل از تیم های اول تا سوم در گفتگو با خبرنگاران افزود: به مناسبت تولد امام مهربانی ها حضرت امام رضا علیه السلام و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، یک دوره مسابقات فوتسال قهرمانی با هدف آماده سازی تیم خراسان رضوی جهت مسابقات شبکه ای ( کشوری ) برنامه ریزی و برگزار شد.

محسن دباغ ادامه داد: در این مسابقات ۱۲ تیم در ۴ گروه ۳ تیمی به رقابت پرداختند که در پایان تیم حوزه ۶ به عنوان اول، حوزه ۵ دوم و در رده بندی تیم حوزه تربت حیدریه عنوان سومی را کسب کردند.

وی سلامتی، نشاط و شادابی در کنار کار حرفه ای را از اهداف مهم برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی عنوان کرد و افزود، در کنار ورزش قهرمانی، موضوع ورزش همگانی ویژه خانواده های کارکنان را هم در دست اقدام داریم و انشالله در شهریور ماه برگزار خواهیم کرد.

مدیر شعب بانک صادرات خراسان رضوی از استقبال پرشور خانواده کارکنان و حضور آنها جهت تشویق بازیکنان در بازی پایانی تشکر ویژه ای کرد و ابراز امیدواری نمود، تیم قوی که جهت مسابقات شبکه ای انتخاب خواهد شد، بتواند باعث افتخار و سرافرازی استان خراسان رضوی در رقابت های کشوری باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن