شهری

رییس شورای شهر مشهد: عزاداریهای محرم و صفر با رعایت پروتکل‌ها دنبال شود

کد خبر : 41875

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: محرم و صفر تقدس خاصی دارد و عزاداری‌ها نباید کمرنگ شود البته در شرایط شیوع کرونا این عزاداری‌ها باید با رعایت پروتکل‌ها و در فضای باز انجام شود اما زیارتگاه‌ها و عزاداری نباید تعطیل شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، حسن موحدیان روز دوشنبه در دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم افزود: به هیچ عنوان نباید کاری کرد که مقدسات کمرنگ شود چنانکه تعطیلی حج نیز نوعی تقدس زدایی است.

وی اضافه کرد: تاریخ، در حال تکرار است، فلسفه تاریخ هیچ گاه عوض نمی‌شود، فراموش کردن نماز و ذکر خدا و دنبال امیال دنیوی رفتن باعث شهادت امام حسین‌(ع) و یارانش شد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ولایت ستیزی از بعد از واقعه غدیر آغاز شد و خروجی جامعه‌ای که زمامدار آن فاسد باشد و مردم آن نیز قدرت تحلیل و بصیرت نداشته باشند، ولایت ستیزی است و اگر بصیرت نداشته‌ باشیم تاریخ تکرار می‌شود.

موحدیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: شهرداری مشهد تا کنون اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با شیوع کرونا انجام داده است و در این دوره نیز شورا و شهرداری از هرگونه کمک در این موضوع کوتاهی نخواهد کرد و اگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواستی داشته باشد که در عهده شهرداری باشد در خدمت هستیم.

در این نشست از پدر شهید مدافع حرم جواد جهانی نیز قدردانی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن