اسلاید شوشهری

عضو منتخب شورای ششم مشهد اعلام کرد:

پنج شنبه؛ برگزاری مراسم تحلیف شورای ششم

کد خبر : 41793

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی مشهد با اعلام این که در روز پنج شنبه مراسم تحلیف شورای ششم در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به این که حجم کارهای بر زمین مانده زیاد است، قبل از استقرار کمیسیون‌‌های تخصصی شورای اسلامی شهر، به صورت غیررسمی رای گیری صورت گرفت و بنده نیز مقرر شد در کمیسیون حقوقی و نظارت و همچنین در کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری حضور داشته باشم.

به گزارش فارس، دایمی گفت: تغییری که در دوره ششم در کمیسیون حقوقی رخ داده، این‌ است که عنوان نظارت و پایش را بر کمیسیون حقوقی اضافه کردیم، چرا که بر این باوریم شورای شهر باید شورای شهر باشد نه شورای شهرداری، از همین رو با توجه به اهمیت و نمود نظارت، باید آن را علاوه بر شهرداری بر دیگر دستگاه‌های شهر نیز اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: با اطلاق عنوان نظارت و پایش بر کمیسیون حقوقی شورای ششم، این کمیسیون می‌تواند از باب تذکر و نظارت در صورت ترک فعل، نهاد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی کند. دایمی گفت: نظر شورای اسلامی مشهد به حذف و کم کردن حضور بانوان در حوزه مدیریت نیست و کم توجهی به حقوق بانوان خط قرمز مدیریت شهری و شورای شهر خواهد بود و قطعا در آینده از ظرفیت بانوان در مدیریت های کلان شهر بیشتر از گذشته استفاده می‌کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن