اقتصادی

کیف پول کوینومی

کد خبر : 41765

امروزه ارزهای دیجیتال با سرعت خیره کننده ای در حال پیشرفت در بازار های مالی هستند. کیف پول های ارزی ابزاری هستند که در اموری مثل خرید و نگهداری بیت کوین و سایر آلت کوین ها به شما کمک می کنند.

در دنیای کیف پول های ارز دیجیتال حتما نام کیف پول کوینومی را شنیده اید. کوینومی یکی از معروف ترین و محبوب ترین ولت ها برای استفاده کاربران به حساب می آید. در کنار آن کیف پول تراست ولت هم از اعتبار بالایی برخوردار است.

در این مطلب قصد داریم تا این کیف پول ها را برای تان معرفی کنیم، بنابراین اگر شما هم نمی دانید کدام یکی را انتخاب کنید با ما همراه باشید.

کیف پول کوینومی؛ محبوب و امن

این ولت امن و دوست داشتنی در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ توسط جورج کیمیونیس به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد و با محیط ساده و کاربردی اش به سرعت بین کاربران محبوب شد.

زمانی که کوینومی شروع به کار کرد تنها قابلیت خرید و نگهداری بیت کوین و ارزهای محبوبی مانند اتریوم را داشت اما رفته رفته ارزهای دیگری را هم به شبکه اش اضافه کرد.

کوینومی در ابتدا به صورت اپلیکیشنی برای تلفن های همراه منتشر شد اما اگر روی pc به آن احتیاج دارید،باید بدانید که خوشبختانه نسخه دسکتاپ هم دارد. همانند هر کیف پول دیگری کوینومی هم خدمات متفاوتی از نگهداری دلار تتر و بیت کوین گرفته تا دسترسی به ارزهای دیجیتال را برای تان فراهم می کند.

استفاده از خدمات این کیف پول برای شما کاملا رایگان است، بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می توانید از آن برای ذخیره ارز در محیطی امن و معتبر استفاده کنید.

یکی از نکاتی که بهتر است بدانید راجب کارمزد این پلتفرم است. کوینومی علاوه برکارمزد معمولی، هزینه ای هم بابت تبدیل و استفاده از چنجلی به صورت حساب تان اضافه می کند که می توانید نرخ کارمزد ها را در وبسایتش مشاهده کنید.

ویژگی های مثبت این کیف پول باعث شده است تا جزو یکی از محبوب ترین ولت ها به شمار رود. در لیست زیر چندتا از آن ها را باهم بررسی می کنیم.

رابط  کاربری ساده!

یکی از ویژگی های مثبت این پلتفرم، استفاده از رابط کاربری ساده و آسان است. بنابراین حتی اگر از افراد تازه کار در عرصه کریپتوکارنسی ها هم باشید، می توانید به راحتی  و بدون هیج مشکلی از آن استفاده کنید.

صرافی در جیب شما!

اگر از مراجعه به صرافی ها برای مبادلات ارزی خسته شده اید، کوینومی یکی از بهترین گزینه های شماست. این کیف پول به شما این اجازه را می دهد تا به طور مستقیم به نقل و انتقال و تراکنش بپردازید و در این راه هیچ نیازی به صرافی ها نداشته باشید.

امنیت نسبی در کنار تنوع ارزی

کوینومی از کیف پول هایی است که از تنوع بالای ارزی برخوردار است و از کوین ها و توکن های مختلفی که تا کنون عرضه شده اند پشتیبانی می کند. علاوه بر آن استفاده از فناوری های مناسب جهت ایجاد بستری امن برای ارائه خدمات از دیگر نقاط قوت این کیف پول محسوب می شود.

هنگامی که در کوینومی حساب کاربری می سازید به شما عبارتی اختصاصی برای بازیابی حساب تان داده می شود که با استفاده از آن قادر هستید تا در هر زمان و با استفاده از هر دستگاه دیگری با حساب تان کار کنید، بنابراین حتی اگر گوشی یا لب تاب شما به سرقت برود هم کسی نمی تواند به دارایی های تان دسترسی داشته باشد، زیرا آن ها با رمز اختصاصی شما محافظت می شوند.

پشتیبانی از چند زبان مختلف

کیف پول کوینومی از ارائه خدمات به زبان های انگلیسی، روسی و چینی پشتیبانی می کند و با استفاده از زیرساخت های مناسب استفاده از این امکانات را به ساده ترین شیوه ممکن در دسترس کاربرانش قرار داده است.

برخی از ضعف های این کیف پول

همانطور که می دانید هر پلتفرمی در کنار نقاط قوتش یک سری ضعف های ساختاری هم دارد که کوینومی هم از این امر مستثنی نیست.

زمان همگام سازی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تان وقت گیر باشد زمان همگام سازی و آپدیتی است که کوینومی صرف می کند تا موجودی تان را تخمین بزند. این مشکل به خصوص در برخی از شبکه های ارزی مانند بلاک چین اتریوم ممکن است تا چندین ساعت ادامه داشته باشد.

سیستم امنیتی

اگر دقت کرده باشید از ویژگی های خوب آن را امنیت نسبی اعلام کردیم. این کیف پول از ولت های مورد اعتمادی بود تا اینه در سال ۲۰۱۹ یکی از کاربرانش ۶۰ هزار دلار از دارایی های ارزی اش را به علت هک شدن از دست داد.

هرچند که این کیف پول تمام تلاشش را در جهت حفظ امنیت کرده است اما این سابقه لکه سیاهی در کارنامه آن محسوب می شود.

با وجود همه این ویژگی ها کوینومی به اندازه کافی محبوب است که کاربرانی از سراسر دنیا داشته باشد. بنابراین وقت آن رسیده تا شما را با کیف پول تراست ولت آشنا کنیم که یکی دیگر از ولت های محبوب در دنیای ارزهای دیجیتالی به شمار می رود.

Trust wallet

اگر با صرافی بایننس آشنا باشید حتما نام کیف پول تراست ولت را شنیده اید. این کیف پول توسط شرکت six days LLC طراحی شده و در سال ۲۰۱۸ توسط بایننس خریداری شد.

تراست ولت برای گوشی های همراه و سیستم عامل های ios و android طراحی شده است که قابلیت استفاده راحت و سریع برای کاربرانش را فراهم کرده است.

یکی از نقاط قوت کیف پول تراست ولت محیط و رابط کاربری اپلیکیشن آن می باشد به طوری که شما نیازی نیست در صفحات پیچیده دنبال خدمات مورد نظرتان بگردید، بلکه همه چیز در عین سادگی به کاربردی ترین و در دسترس ترین حالت ممکن طراحی شده است.

امنیت حساب کاربری

از ویژگی های محبوبی که می توانیم به آن اشاره کنیم امنیت بالای این کیف پول است. در این ولت key words ها یا همان کلمات کلیدی و خصوصی شما بر روی هیچ پلتفرم یا شبکه ای ذخیره نمی شوند بلکه فقط روی گوشی همراه تان سیو شده و قابلیت دسترسی دارند.

این کلمات عبور با استفاده از توابع تولید می شوند و به صورت یک رمز ۱۲ رقمی در اختیار شما قرار می گیرند.

علاوه بر آن برای ساخت حساب نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی ندارید، این امر باعث می شود تا مشکلاتی مانند دزدی از اطلاعات یا هک شدن حساب ها در کیف پول تراست ولت به کمترین حد ممکن برسد و کیف پول امنی برای کاربران باشد.

همچنین در صورت بروز مشکلاتی مانند مفقودی یا دزدیده شدن تلفن تان، تراست به شما این امکان را می دهد که بتوانید حساب و دارایی های ارزی موجود در آن را به راحتی بازیابی کنید.

 پشتیبانی و تنوع ارزی

اگرچه که کیف پول تراست ولت در ابتدای عرضه اش به بازارهای مالی تنها از دو توکن پشتیبانی می کرد، اما امروزه با گسترش شبکه اش از کوین های محبوبی مانند بیت کوین و سایر آلت کوین ها هم به طور کامل پشتیبانی می کند.

علاوه بر آن این ولت از تمامی توکن های موجود در شبکه اتریوم پشتیبانی می کند و شما می توانید آن ها را به صورت همزمان در حساب تان ذخیره کنید.

شبکه های پرداخت ارزی

سیستم این کیف پول با استفاده از هم پوشانی با شبکه های پرداختی متفاوت این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از کارت اعتباری، ارزهای محبوبی مانند بیت کوین، اتریوم و.. را خریداری کرده و در حساب تان نگهداری کنید.

بررسی قیمت ها و معاملات

این کیف پول به شما اجازه می دهد تا قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال مختلف را ببینید و بتوانید نمودارهای مربوط به حجم معاملات را بررسی کنید.

بنابراین یکی از ابزارهای مناسب برای تحلیل های ارزی تان هم به شمار می رود.

سود دهی در تراست ولت

یکی از ویژگی های جذابی که این کیف پول را از سایر ولت های موجود در دنیای رمز ارزها متفاوت می کند وجود ویژگی مبنی بر سیستم سود دهی است. این پلتفرم در ازای نگهداری ارزهای محتلف در حساب، مانند حساب های بانکی معمولی، به کاربرانش سود می دهد.

برای استفاده از این ویژگی باید ارزهای خاصی را در حساب تان نگهداری کنید، برخی از این ارزها عبارتند از: وی چین، کالیستو، کاوا، ترون، تزوس و..

اتصال به برنامه های غیرمتمرکز یا Dapps

از قابلیت های محبوب و پر کاربرد تراست پشتیبانی آن در اتصال به دپس ها است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید به بلاک چین های مختلفی دسترسی داشته باشید و از برنامه هایی که پرداخت های ارزی دیجیتال را پشتیبانی می کنند، به راحتی استفاده کنید. به طور مثال با استفاده از این کیف پول قادر خواهید بود که برای یک بازی یا اپلیکیشن، پرداخت های درون برنامه ای را بدون هیچ مشکلی انجام دهید و از قابلیت های آن ها بهره مند شوید.

جمع بندی

به طور کلی پس از پیشرفت ارزهای دیجیتال و روی کار آمدن آن ها در سال های اخیر، کیف پول های مختلفی عرضه و طراحی شده اند که هرکدام قابلیت های خاص خودشان را دارند.

مهم ترین کاربرد استفاده از کیف پول ها ذخیره دارایی ها و نگهداری دلار تتر و  ارزهایی مانند ، کوین ها و توکن های مختلف است، بنابراین  شما با توجه به نوع معاملات و دارایی های ارزی تان انتخاب های متفاوتی خواهید داشت.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که در بین فاکتورهای مختلف، توجه ویژه ای به سطح امنیت کیف پول انتخابی تان داشته باشید تا هیچ خطری سرمایه و دارایی شما را تهدید نکند.

ما در این مطلب سعی کردیم تا کیف پول تراست ولت و کوینومی را به عنوان دو تا از محبوب ترین ولت های ارزهای دیجیتال برای شما معرفی کنیم تا بتوانید بهتر از بین آن ها انتخاب کنید.

امیدواریم که از نکات گفته شده استفاده کرده باشید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن