استانیاسلاید شو

فرماندار: به طرقبه شاندیز سفر نکنید

کد خبر : 42120

فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا در حال حاضر تمامی اماکن تفریحی، گردشگری و رستورانهای طرقبه و شاندیز تعطیل هستند لذا از شهروندان مشهدی تقاضا داریم برای قطع زنجیره انتقال کرونا به این شهرستان سفر نکنند.

صبح مشهد– سید حسن حسینی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در شهر شاندیز طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون این شهرستان به شدت درگیر شیوع ویروس کروناست لذا مطابق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا گروه‌های شغلی ۲ تا چهار در این شهرستان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: طی هفته جاری ممنوعیت تردد به طرقبه شاندیز لغو شد که شاهد افزایش رفت و آمد شهروندان مشهدی به این شهرستان گردشگر پذیر هستیم بطوریکه هم اکنون رفت و آمد به طرقبه شاندیز به میزان ۲ هفته قبل و پیش از اعمال تعطیلی ها رسیده است.

فرماندار بینالود تعداد رستورانهای کوچک و بزرگ، کافی شاپها و آشخانه های این شهرستان را ۴۰۰ واحد صنفی عنوان کرد و گفت: براساس آمار دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری این شهرستان سکونت دارند، همچنین در مجموع ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

هم اکنون از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی ۲۷ شهرستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن