اخبار مهم

دستگیری ۲ سارق خرده فروش در بلوار “توس”

کد خبر : 41697

با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری۴۳”معراج” ۲ سارق خرده فروش در بلوار توس دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” حسین دهقان پور” فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت موتورسیکلت  در محدوده بلوار توس موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۴۳ معراج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری معراج با بررسی سرنخ های موجود و تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیر او وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات شبانه ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی بادستگیر متهم و دیگر همدستش در بازرسی از محل اختفای آنان موتور سیکلت مسروقه و چند بسته مواد مخدر صنعتی بسته بندی شده و آماده فروش  کشف کردند.

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: متهمان ۲۵ و ۴۴  ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی های به عمل آمده علاوه بر سرقت موتور سیکلت به ۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت موتور سیکلت جدی بگیرند:
-مالکان موتورسیکلت در زمان پارک آن در حیاط یا پارکینگ منزل نیز آن را به شیئی محکم و ثابت قفل و زنجیر کنند و از پارک کردن آن در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه از طریق بازکردن قفل‌ها، بریدن زنجیر و خنثی کردن سایر تجهیزات ایمنی فراهم می‌کند، خودداری شود.

– شهروندان از خرید موتورسیکلت ‌بدون انتقال سند در دفاتر رسمی یا به اصطلا‌ح سوئیچی خودداری کنند و به هیچ وجه موتورهای قولنامه‌ای و فاقد پلا‌ک را خریداری نکنند و در هنگام خرید، شماره‌ موتور و شاسی آن با اسناد مالکیت را مطابقت داده و از مخدوش نبودن اسناد اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن