زندگی

رفتارهایی که شوهرتان از آن‌ها متنفر است

کد خبر : 41685

تا به حال فکر کرده‌اید چه کارهایی یک مرد را آزار می‌دهد؟ کارهایی که حتی ممکن است همسرتان را از شما دور کند. آیا می‌دانستید رفتارهایی که شاید از نظر شما یک کار عادی باشد ، از نظر شوهرتان مناسب نیست و او را آزرده می‌کند؟ فقط کافی است پای درددل یکی از آقایان بنشینید تا پی ببرید چه ناراحتی‌هایی در دل دارد.

نویسنده : مارال مرادی | روزنامه نگار

برنامه‌ریزی برای تمام وقت‌آزاد شوهر
خانم‌‌ها دوست دارند تا حد ممکن به همسر و عشق زندگی‌شان نزدیک شوند و نگذارند او هیچ وقت احساس تنهایی کند؛ مردها با این کار مشکلی ندارند اما آن‌‌ها از این‌‌که خانم‌ها فکر می‌کنند تمام وقت آزاد مردشان باید به آن‌ها اختصاص داشته باشد نه هیچ چیز دیگر، ناراحت می‌شوند. مرد دوست دارد گاهی زمانی را به خودش اختصاص دهد؛ نباید تصور کرد این کار یک دیوار دفاعی است. وقتی زن و شوهر علایق‌شان را بشناسند و برای خودشان به تنهایی وقت بگذارند، در وقت‌های با هم بودن زمینه‌های بیشتری برای صحبت کردن و تحسین یکدیگر خواهند داشت. همه آدم‌ها به زمانی نیاز دارند که تنها باشند و فرصت نفس کشیدن داشته باشند.

تماس‌های مداوم
مردها وقتی مشغول کاری هستند، توجه بیش از اندازه را دوست ندارند. ممکن است در ابتدا درباره تماس‌ها و توجهات بیش از اندازه همسرشان اعتراضی نکنند ولی به مرور کلافه می‌شوند و حتی گاهی با روش‌های متفاوت سعی می‌کنند از جواب دادن طفره بروند.

بدگویی در جمع
اگر شما شروع کنید در مقابل دیگران از همسرتان بد بگویید، اولین چیزی که به ذهن آن‌ها می‌رسد این است که شما چقدر عجیب هستید که با مردی زندگی می‌کنید که رفتارهایش را نمی‌پسندید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

نگویید الان به چه فکر می‌کنی؟
این جمله‌ای است که خیلی از خانم‌ها از شوهران‌شان می‌پرسند؛ اما واقعا چرا مهم است که او در فلان لحظه خاص چه فکری در ذهن دارد و به چه می‌اندیشد، اگر کمی واقع‌بینانه نگاه کنید متوجه می‌شوید که این سوال چقدر می‌تواند برای شخص مقابل آزاردهنده باشد و او را از دنیای آرام خودش بیرون می‌کشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن