اقتصادی

نرخ نان در مشهد افزایش یافت

کد خبر : 41585

رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت: براساس مصوبات کارگروه استانی گندم، آرد و نان، قیمت انواع نان یارانه ای و نیمه یارانه ای در این شهر ۴۰ تا ۴۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، مصطفی کشتگر روز یکشنبه افزود: براین اساس نرخ نامه های جدید برای نانوایی های یارانه ای و نیمه یارانه ای در مشهد از صبح امروز توزیع شده و نانوایان ملزم به فروش نان براساس نرخ مصوب هستند.

وی ادامه داد: نرخ نان در مشهد از سال ۱۳۹۸ اصلاح نشده بود اما سایر هزینه های نانوایان در بخشهای مختلف بویژه دستمزد کارگران افزایش یافته بود که این موضوع بر کیفیت و کمیت نان تاثیر داشت.

رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت: در هفته های اخیر شاهد شلوغی صفهای نان، کاهش کارگران نانوایی ها و بروز مشکلات متعدد در نانوایی های مشهد بودیم که خواسته همه آنان اصلاح نرخ نان متناسب با افزایش هزینه هایشان بود.

وی از مسوولان خواست تغییر نرخ نان را به صورت سالانه متناسب با افزایش نرخ تورم و هزینه های جانبی نانوایی در نظر بگیرند تا این موضوع بر کیفیت و کمیت نان تاثیر نگذارد.

از ۲ هزار و ۴۰۰ نانوایی در مشهد، هزار و ۱۵۰ نانوایی نیمه یارانه ای و باقی آنها یارانه ای هستند و از آرد با نرخ دولتی استفاده می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن