استانیاسلاید شو

کرونا باشگاه‌های ورزشی مشهد، بینالود و قوچان را تعطیل کرد

کد خبر : 41530

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به واسطه قرمز شدن شهرستانهای مشهد، بینالود(طرقبه – شاندیز) و قوچان از نظر شیوع کرونا باشگاه‌های ورزشی در این سه شهرستان تعطیل شدند.

به گزارش صبح مشهد، فرزاد فتاحی روز سه شنبه افزود: بر اساس اعلام ستاد کرونا و دسته بندی تعیین شده برای فعالیتهای صنفی و فرهنگی و اجتماعی، انجام همه فعالیتهای ورزشی به جز ورزش های کم برخورد در فضای باز مانند تنیس، والیبال ساحلی، دوچرخه سواری و نظایر آن در سه شهرستان یاد شده ممنوع است.

وی ادامه داد: بر این اساس برگزاری تمرینات و مسابقات فوتبال با وجود این که در فضای باز و زمین چمن انجام می شود به دلیل این که این رشته ورزشی پربرخورد محسوب می شود ممنوع است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مطابق مصوبات ستاد کرونا برگزاری مسابقات ملی و لیگ های برتر در مشهد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام هماهنگی های لازم بلامانع است.

پیش تر بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا اعلام شده بود فعالیت در بخش استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیر و کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه سواری در تمامی شهرهای کشور حتی شهرهای با وضعیت قرمز کرونا نیز منعی ندارد.

همچنین فعالیت در حوزه مشاغل بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) قایقرانی دراگون بوت در شهرهای با رنگ نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا آزاد است و این رشته ها صرفا مجوز فعالیت در شهرهای قرمز را نخواهند داشت.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن