شهری

نماینده بابل وعضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: 

سالانه سیصد هزار مسکن حمایتی برای محرومان ساخته می شود

کد خبر : 55362

نماینده بابل وعضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت : یکی از اتفاقات خوبی که طی سه سال اخیرو باهمت دولت انقلابی ومجلس شورای اسلامی رقم خورد در حوزه حساس ومهم مسکن بود. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان،تاسیسات و تجهیزات جانبی ( نیمسال دوم ) مشهد ، علی کریمی فیروزجایی افزود: در سال های اخیر سالانه تعداد زیادی مسکن ساخته شد .هرچند از برنامه اعلام شده قدری فاصله داریم و باید تلاش بیشتری کنیم که البته این موضوع به عدم همکاری بانک ها برمی گردد.

نماینده بابل وعضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که متاسفانه بانک ها حمایت اصلی را از سرمایه گذاران در بخش مسکن نکردند، اظهار داشت : از این رو الزاماتی در قانون بودجه مجلس دیده شد همچنین خبر خوش اینکه در برنامه توسعه هفتم، ماده ۵۰ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است که امیدواریم در شورای نگهبان نیز تایید شود .

وی تاکید کرد: البته الزاماتی برای بانک ها و وزارت راه و شهرسازی گذاشته شد که بتوانند سالانه سیصد هزار مسکن حمایتی برای محرومان بسازند.به این شکل که سرمایه گذاران بخش خصوصی ، تعاونی وشهرداری ها پای کار بیایند و کمک کنند.

علی کریمی فیروزجایی در خصوص برگزاری این گونه نمایشگاه ها بیان داشت : نمایشگاه هایی از این دست می توانند در ارتقاء کمی ، کیفی ، ایمنی و زیبایی مسکن کمک کنند وبا قیمت ارزان ساخته شوند. از این رو باید بگونه ای تصمیم بگیرم که هم برای سرمایه گذار سود آوری داشته باشد وهم افراد صاحب مسکن شوند .

وی اذعان داشت:نماینده بابل وعضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون جهش مسکن که در همین مجلس به تصویب رسید نیز بیان داشت: اقدامی که مجلس انجام داد و خوشبختانه وزیر مسکن و شهرسازی با انگیره بالا وارد کار شدند طی دو روز اخیردولت نیز مصوبات خوبی را برای حمایت از بخش مسکن اعلام کرده است و عزم مجلس ، دولت و دستور مقام معظم رهبری بر اینست که ما به سمتی حرکت کنیم که هیچ جوان و زوجی در کشور بدون مسکن باقی نماند .

وی در پایان خاطر نشان ساخت: باتوجه به آن که سال گذشته نیز از این نمایشگاه بازدید داشتم. بنظر من امسال نمایشگاه از نظر کیفی و کمی رشد قابل توجه ای داشته است.برای مثال صنعت آسانسورو پله برقی که برای اولین بار در این نمایشگاه دایر شده است ،فرصتی بود که با مسائل و مشکلات آن ها نیز آشنا شویم .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن