شهری

تداوم همدلی درخراسان رضوی

بیش از ۱۰۰۰ مالک مشهدی اجاره بهای واحد تجاری خود را بخشیدند

کد خبر : 35746

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی، از بخشش و یا تخفیف اجاره‌بها توسط بیش از یک هزار مالک واحد تجاری در استان طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، محمدحسین روشنک با اعلام این خبر که حدود ۱۰ روز است که پویش«نذر بخشش و تخفیف اجاره بها» را در استان راه اندازی کرده‌ایم، ابراز کرد: از حدود ۱۰ روز پیش تاکنون بیش از ۱۰۰۰ مالک واحد تجاری در این طرح شرکت کرده و اجاره خود را یا بخشیده‌ و یا تخفیف داده‌اند.

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی با بیان این نکته که این امر با مشارکت ستاد هماهنگی و پشتیبانی کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا در استان در حال انجام است، ابراز کرد: به واقع نمی‌توان آمار دقیقی از میزان کمک‌ها در این حوزه ارائه کرد؛ چراکه بسیاری از این بخشش‌ها بین مالک و مستاجر انجام می‌شود و ما بی‌اطلاع هستیم؛ اما می‌توان گفت بیش از یک هزار نفر بخشش و تخفیف در این ۱۰ روزه رخ داده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه طی چند روز اخیر به دلیل شدت شیوع کرونا و الزام به تعطیلی واحدهای تجاری و به تبع آن ایجاد فشار اقتصادی بر مستاجران به فکر راه‌اندازی چنین پویشی افتادیم تا به واسطه این پویش هم فکر بخشش و یا تخفیف اجاره بها را بین مالکان رواج دهیم و هم به مستاجران جرأت بدهیم تا از مالکان خود تقاضای تخفیف کنند.

روشنک اضافه کرد: در این پویش از ارگان‌هایی نظیر آستان قدس، شهرداری و سازمان‌های دولتی و خصوصی خواسته‌ایم به ما بپیوندند و اجاره‌های خود را ببخشند.

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی در ادامه همچنین به پویش «نذر سلامت» اشاره و خاطرنشان کرد: در این پویش هم برآن هستیم تا به افرادی که به کرونا مبتلا شده و باید سیر درمان خود را در منزل سپری کنند و نیاز به دستگاه‌هایی نظیر دستگاه تنفس دارند، کمک کنیم که پیش‌بینی می‌کنیم طی هفته آینده بتوانیم با کمک کمیته امداد و بسیج پزشکی استان حدود ۱۵۰ مرکز را به این دستگاه تجهیز کنیم.

منبع: فارس

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن