اقتصادی

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:

آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) در مشهد

کد خبر : 57689

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره)باهدف تسهیل در خرید کالاهای با قیمت و کیفیت مناسب مورد نیاز شهروندان برای ماه مبارک رمضان وسال نو دراین شهر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، رضا صفری در این خصوص اظهار داشت : این نمایشگاه عصریکشنبه ۱۳ اسفندماه افتتاح شد و تا ۱۸ اسفند ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نیز بیان داشت:
زمینه های فعالیت مشارکت کنندگان شامل؛ پوشاک و البسه، موادغذایی، میوه و تره بار ، گوشت، مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس و مواد
پروتئینی، آجیل و خشکبار ، شیرینی و شکلات، محصولات ارگانیک خوراکی، فرش ماشینی، کالای خواب و منسوجات خانگی ، لوازم خانگی و ملزومات منزل و صنایع دستی می باشد.

صفری خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت مفید ۱۵ هزار مترمربع ودر سالن های مفاخر ، فردوسی ، عطار، فضای باز وخلیج فارس برای استقرارغرفه ها و فروشندگان حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه نیز گفت :  تعداد کل مجموعه های حاضر بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) ۱۱۰۰ غرفه در قالب ۷۰۰شرکت کننده است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۶۷۰ مجموعه و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۳۰ مجموعه از استان های خراسان شمالی ، خراسان جنوبی، تهران ، البرز ، قم ،اصفهان ، لرستان و آذربایجان شرقی می باشد.

گفتنی است این  نمایشگاه تا ۱۸  اسفندماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و جمعه نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن