اخبار مهم

کارگاه بزرگ تولید شامپوی تقلبی در مشهد مهر و موم شد

کد خبر : 54108

رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد گفت: یک واحد کارگاه بزرگ تولید غیرمجاز شامپو و نرم‌کننده موی سر توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این مرکز شناسایی و مهر و موم شد.

به گزارش صبح مشهد و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر مهدی ایزدپناه روز شنبه افزود: کارگاه مذکور در داخل منزل مسکونی روستایی در نزدیکی «تپه سلام» مشهد کشف و با دستور مقام قضایی مهر و موم شد.

وی بیان کرد: در این بازرسی که با دستور مقام قضایی صورت گرفت، حدود ۲ هزار لیتر شامپو و نرم کننده موی سر تقلبی و ۲ هزار برچسب چاپ شده با هدف درج برچسب اصالت تقلبی بر روی شامپوها کشف و ضبط شد.

رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد ادامه داد: کارگاه مذکور از طریق گزارش مردمی شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب و پرونده آن جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

دکتر ایزدپناه افزود: از عموم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی که سبب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود موضوع را به سامانه نظارتی ۱۹۰، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن