اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

باید از ظرفیت گردشگری برای توسعه شهری مشهد بهره گرفت

کد خبر : 11977

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی خواستار توجه جدی مدیریت شهری به بخش گردشگری برای افزایش سرمایه گذاریها شد.
به گزارش صبح مشهد، محمدحسین روشنک در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در حال حاضر شورای شهر مشهد براساس یک لیست واحد رای آورده است و ضریب اختلافات خوشبختانه بسیار اندک است و می‌توان با تصمیمات مناسب زمینه افزایش سرمایه گذاری‌ها در مشهد را فراهم کرد.
فعال اقتصادی خراسان رضوی گفت: با فراهم کردن یک زمینه اجتماعی مناسب می‌توان زمینه رشد سرمایه گذاری‌های حوزه شهری را در مشهد فراهم کرد.
روشنک با اشاره به اینکه مدیریت شهری می‌تواند از ظرفیت گردشگری مشهد برای توسعه شهر استفاده بهینه کند بیان کرد: معتقدم باید در کنار توجه به مقوله زیارت و بارگاه منور رضوی، زمینه توسعه گردشگری از سوی مدیریت شهری فراهم شود زیرا گردشگری ظرفیت بالفعلی برای توسعه سرمایه گذاری‌ها در حوزه شهری را فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: علاوه بر این مدیریت شهری برای ساماندهی سرمایه گذاری‌ها در حوزه شهری باید فضاهای تجاری در شهر مشهد را نیز ساماندهی کند زیرا در حال حاضر شاهد هستیم که در برخی نقاط با تراکم مواجه هستیم و برخی از مناطق مشهد نیز فاقد فضاهای تجاری است.
روشنک تاکید کرد: همچنین باید برای حوزه ساخت و ساز نیز از سوی مدیریت شهری تمهیدی فراهم شود زیرا با وضعیت فعلی ممکن است مشهد طی سال‌های آینده با کمبود مسکن روبرو شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن