شهری

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: پیروز انتخابات قطعاً ملت ایران اسلامی است

کد خبر : 41315

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی در مشهد مقدس، ضمن تجلیل از یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای مدافع سلامت گفت: انتخابات ایران اسلامی دشمن شکن و پیروز واقعی، ملت شریف ایران بودند.

به گزارش صبح مشهد، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده حضور پرشور ملت در انتخابات را پشتوانه قوی برای دولتمردان، و سیاستمداران در کار دیپلماسی و اجرای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت‌: کارکنان و خانواده نیروی هوایی در شهرک ها و منازل سازمانی بالای ۸۰ درصد حضور و بالای ۷۵ درصد رای به فرد اصلح داشتند و کارکنان نیروی هوایی مثل روزهای اول انقلاب همچنان استوار و با صلابت به پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت :دشمن همیشه در حال طرح‌ریزی و ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی است که ما همیشه پا در رکاب و وظیفه برقراری امنیت هوایی در تمامی مرزهای کشور را به عهده داریم. در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم خلبان حمید مصطفوی تقدیر و سرتیپ دوم خلبان محمد رضا بهرام نژاد به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید حبیبی منصوب گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن