اخبار مهم

شهادت افسر وظیفه شناس پلیس مشهد

کد خبر : 41282

بامداد امروز افسر وظیفه شناس پلیس مشهد که با موتورسیکلت درحال گشت زنی بود هنگام انجام وظیفه برای دستگیری متهم سرقت خودروی وانت نیسان با اقدام عمدی راننده و برخورد خودرو به او دچار حادثه شد و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

به گزارش صبح مشهد، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت:افسر جان برکف کلانتری طرق مشهد ساعت ۶:۳۰ بامداد امروز با موتورسیکلت در حال گشت زنی بود که با اعلام یکی از شهروندان ،برای توقیف یک دستگاه خودروی نیسان وانت سرقتی وارد عمل شد.

سردار محمد کاظم تقوی افزود:در این لحظه راننده خودروی نیسان سرقتی بی توجه به دستورایست افسر پلیس اقدام به حرکت کرد و با برخوردعمدی خودرو به مامور انتظامی ، ستوان دوم “محمد قاینی نیاز آبادی” به شدت مجروح شد و متهم از صحنه گریخت.

وی افزود:با انتقال افسر پلیس به بیمارستان امدادی مشهد پزشکان این مرکز درمانی بلافاصله وارد عمل شدند اما با وجود تلاش تیم پزشکی ، این افسر رشید نیروی انتطامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار تقوی با تبریک و تسلیت شهادت ستوان دوم قاینی نیاز آبادی به خانواده صبور و همرزمان پرتلاشش در فرماندهی انتظامی مشهد گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با تحقیقات گسترده و در عملیاتی ضربتی، عامل شهادت افسر پلیس مشهد را شناسایی ودر خانه ای دستگیر و در بازرسی ازمحل مقادیری اموال سرقتی کشف کردند.

سردار تقوی گفت:با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات از متهم پرونده آغاز شده است و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است از این افسر پلیس ۲ دختر ۶ و ۴ ساله به یادگار مانده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن