اخبار مهم

بلایی که سر کارگران معدن زغال در خراسان آمد/آمار فوت شدگان

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس ۲ کشته برجای گذاشت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان سرخس با تایید این خبر گفت: ساعتی قبل انفجاری در معدن آق دربند سرخس رخ داد که بر اثر آن متاسفانه ۲ نفر از کارگران معدن فوت کردند و از جزئیات حادثه هنوز اطلاعاتی به دست نیامده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا