اسلاید شویادداشت روز

رئیس ستاد کشوری حجت‌الاسلام رئیسی:

مردم با حضور قهرمانانه خود پای صندوق رای دست دوستی به رئیسی دادند

کد خبر : 41259

رئیس ستاد کشوری حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مردم با حضور قهرمانانه خود پای صندوق رای دست دوستی به رئیسی دادند و اکنون نوبت اوست که در عمل پاسخ اعتماد مردم را بدهد.

به گزارش صبح مشهد، سیدمجتبی رئیسی در مراسم تجلیل از فعالان اعضای قرارگاه وفاق ستادهای مردمی ایران قوی حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان رضوی، اظهار کرد: بسیار خوشنودیم که توانستیم با تلاش و کوشش همگانی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد برداریم.

وی افزود: کمیته‌های جوانان، دانشگاهیان، ایثارگران، فرهنگیان، حوزویان، ورزشکاران، نخبگان، اقوام و مذاهب، کسب و کار، رسانه، بانوان و رای اولی‌ها در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در سراسر کشور فعال بود و خراسان رضوی یکی از پرشورترین استان‌های کشور در خلق حماسه ۲۸ خرداد بود.

رئیس ستاد کشوری حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه دولت ناکارآمدی‌ها، تلخی‌ها و بی‌اعتمادی‌ها فشارهای زیادی بر مردم در طول ۸ سال اخیر تحمیل نمود، خاطرنشان کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم پول ملی را روز به روز بی‌ارزش‌تر کرد و مدیریت بسیار ضعیفی در تمامی حوزه‌ها به‌خصوص حوزه اقتصاد داشت که منجر به تحمیل فشارهای زیادی شد و دولت سیزدهم می‌آید تا به این بی‌اعتمادی‌ها و بحران‌ها پایان دهد و ضمن گذر از گذشته تلخ، امید را به مردم هدیه کند.
رئیسی تصریح کرد: مردم با وجود تمام نامهربانی‌های صورت گرفته، حضوری قهرمانانه پای صندوق رای داشتند و دست دوستی به رئیسی دادند و اکنون نوبت اوست که در عمل پاسخ اعتماد مردم را بدهد.

وی تاکید کرد: دولت آینده قطعاً دولتی خدمت‌گذار خواهد بود و نه منت‌گذار و به کسانی که در دوره‌های قبل رای اعتماد مردم را گرفتند، اما به جای خدمت، خیانت کردند می‌گوییم که یکسان بودن حرف و عمل و خدمت کریمانه را در دولت سیزدهم ببینند.

سید هادی طباطبایی، رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی اظهارداشت: تمام مسئولین اگر سر خم کنند در برابر عظمت مردم کم است مقام معظم رهبری همیشه در مقابل قدرتمندترین قدرت های دنیا مانند شیر استقامت دارند اما هر وقت حرف مردم به میان می آید آثار تواضع در کلام و چهره مقام معظم رهبری و در رفتارشان مشهود است این مردم بسیار شایسته هستند.

وی افزود: مردم کاری کردند که عزت ایران در دنیا بیش از گذشته اثبات شد و تمام برنامه هایی که پیش بینی کرده بودند تا مشارکت زیر ۳۰درصد باشد به لطف خدا مشارکت در برخی شهرها ۹۰درصد بود و میانیگین بیش از ۵۰درصد مشارکت گزارش شده است هر چند شرایط کرونا نیز مزید بر علت شده بود اما مردم حماسه سازی کردند.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی عنوان کرد:مردم در انتخابات ۱۴۰۰حماسه آفریدند و بهترین عملکرد در جنگ روانی در برابر دشمن رسانه ها هستند وبه عنوان سرداران جنگ نرم توانستند در این انتخابات حضور موثری داشته باشند.

طباطبایی تصریح کرد: ظرفیت های عظیمی در تمامی قسمت ها جلوه گر شد و به دنبال این هستیم که همه را حفظ کنیم و تشکل های رسمی مانند حزب ویا تشکل های اجتماعی این ظرفیت ها را سازماندهی خواهیم کرد و ماموریت آن ها به صورت حمایتی و نظارتی خواهد بود و اگر لازم شد به صورت نقادی این تشکل ها را حمایت خواهیم کرد و برای انسجام ظرفیت های ستاد انتخاباتی برنامه خواهیم داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن