اخبار مهم

ماجرای برادر شوهر کشی یک زن در خیابان حر مشهد!

کد خبر : 41225

زن جوانی که برادر شوهرش را با ضربه چاقو در خیابان به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعتراف کرد.

به گزارش صبح مشهد، ماجرای این جنایت وحشتناک جمعه گذشته هنگامی لو رفت که نیروهای کلانتری شهید باهنر مشهد، مرگ مشکوک جوانی حدود ۲۶ ساله را به قاضی ویژه قتل عمد گزارش دادند که در منزل مسکونی اش جان باخته بود. دقایقی بعد به دستور قاضی دکتر حسن زرقانی، جسد محمود-ص برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و این ماجرا مورد پیگیری قضایی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، پزشکان قانونی پس از معاینه جسد و در گزارشی محرمانه به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند که جوان مذکور به دلیل اصابت ضربه شیء نوک تیز و برنده به ناحیه گردن جان خود را از دست داده است.

با دریافت این گزارش، بی درنگ مقام قضایی دستور بررسی موضوع را به نیروهای کلانتری صادر کرد که تحقیقات نشان داد: مرد ۲۶ ساله در خیابان حر مشهد با زن ۳۲ ساله ای به نام فریده به مشاجره پرداخته و با یکدیگر درگیر شده‌اند!

بنا بر گزارش خراسان، با به دست آمدن این اطلاعات دستور دستگیری زن جوان صادر شد و ماموران انتظامی در یک عملیات اطلاعاتی، او را شناسایی و دستگیر
کردند. این زن وقتی در برابر میز عدالت قرار گرفت به قاضی زرقانی گفت: مقتول برادر شوهرم بود و آن روز قصد داشت به زور مرا سوار موتورسیکلت کند که من هم سوار نشدم ولی او عصبانی شد و به روی من چاقو کشید! من هم در یک لحظه زمانی که می خواستم چاقو را از دستش بگیرم، تیغه چاقو به سمت گردن خودش برگشت و زخمی شد.

به گزارش خراسان، با توجه به این که اعترافات و اظهارات زن جوان، با حقیقت صحنه درگیری و طریقه اصابت چاقو، مطابقت نداشت، مقام قضایی او را برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا این که روز گذشته متهم در حضور سرهنگ نوریان (افسر پرونده) لب به اعتراف گشود و به وارد آوردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مرد ۲۶ ساله اقرار کرد. تحقیقات بیشتر با صدور دستورات ویژه قضایی برای بررسی ابعاد دیگر این جنایت ادامه دارد.

منبع: خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن