اسلاید شواقتصادی

در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی کشورمان:

نخستین نشست تجاری بین المللی لاویا در جزیره کیش برگزار می شود

کد خبر : 41215

با هدف تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از توان و ظرفیت های اقتصادی کشورمان و جذب سرمایه گذاری خارجی، نخستین نشست تجاری بین المللی لاویا در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد، مهندس محمد طاهریان دبیر اجرایی این نشست در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم منطقه از کانون های مهم و مورد توجه سرمایه گذاری در سطح بین المللی به شمار می رود، تصمیم گرفتیم با برگزاری نشست تجاری بین المللی به عنوان ” لاویا ” و استمرار هدفمند آن با هدف جذب منابع خارجی گامی به سوی رشد و توسعه کشورمان برداریم.

وی در خصوص سطح همایش و مهمانان مدعو افزود، روسای اتاق های بازرگانی و هیئت های تجاری بیش از ۱۵ کشور آسیایی، اروپایی و کشورهای حوزه اقتصادی اوراسیا در نخستین نشست تجاری بین المللی لاویا حضور خواهند داشت.

محمد طاهریان کشورهای اسپانیا ، ارمنستان، قطر، عمان، هند، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، ترکیه، آفریقای جنوبی، قزاقستان و ترکمنستان را از جمله مهمانان قطعی این نشست بین المللی اقتصادی عنوان کرد.

وی ادامه داد: نخستین نشست تجاری بین المللی لاویا از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۶ تیرماه در سالن همایش های بین المللی جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.
گفتنی است، نخستین اجلاس بین المللی پویش صادرات ایده آل هم به همت لاویا در بهمن ۱۳۹۹ در کیش برگزار و بازتاب های فراوانی در سطح داخلی و منطقه ای برای کشورمان به همراه داشت.

آدرس دبیرخانه لاویا: مشهد – بلوار دانشجو- دانشجو ۱۳ پلاک ۹۸ شماره تماس: ۰۵۱۳۸۹۴۶۵۰۹

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن