یادداشت روز

استاد و قاری بین المللی قران کریم: آنچه در انتخابات اهمیت دارد، انتخاب شخصی اصلح چون آیت الله رئیسی است

کد خبر : 41145

استاد و قاری بین المللی قران کریم گفت: : آنچه در انتخابات اهمیت دارد، انتخاب شخصی اصلح چون آیت الله رئیسی است چرا که امتحان خود را در آستان قدس و قوه قضائیه به خوبی پس داده است.

به گزارش صبح مشهد، هاشم روغنی، استاد و قاری بین المللی قران کریم در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات همانند فندانسیون است وقتی می خواهیم ساختمانی ۱۰۰طبقه را بناکنیم باید زیرسازی آن به خوبی انجام شود انتخابات هم اگر با حداکثر مردم صورت گیرد قطعا رئیس جمهوری که روی کار می آید با اقتدار کار خواهد کرد.

وی افزود: در طول تاریخ انتخابات، مردم تحت هر شرایطی پشت نظام هستند و با حضور حداکثری خد نظام انقلاب اسلامی را باردیگر در دنیا تثبیت خواهند کرد.رفتن پای صندوق های رای یعنی ماندن و بودن نظام را تثبیت کردن، علی رقم سختی ها، کمی و کاستی ها و ایرادات عمدی و سهوی که در کشور بوده است اما مردم با حضورشان نشان می دهند که پای این نظام خواهند بود.

روغنی تصریح کرد: آنچه در انتخابات اهمیت دارد، انتخاب شخصی اصلح چون آیت الله رئیسی است چرا که امتحان خود را در آستان قدس و قوه قضائیه به خوبی پس داده است و عملکردش برای نظام و احیای مستضعفین و فقرا، دوا کردن درد دردمندان و کوتاه کردن دست گردنکشان محسوس است اما ریاست جمهوری کار سختی است اما اگر رئیس جمهور آینده به هر آنچه می گوید به درستی عمل کند، ایده پرور و آینده نگر باشد و همراه و همگام با مردم باشد می تواند از سخت ترین مشکلات کشور در عرصه های ملی و بین المللی فائق بیاید.

استاد و قاری بین المللی قران کریم عنوان کرد: آیت الله رئیسی در حوزه اقتصادی و اشتغال بسیار خوب عمل کرد و شاهد بودم که در استان خراسان رضوی مرتضوی معاون رئیس دادگستری را به منظور رفع موانع تولید و اقتصاد و جلوگیری از راکد شدن کارخانه ها و کارگاه های تولیدی مامور کرده بودند و بسیار برای حفظ صنایع کشور تلاش کردند.صنعت کشور ارز کشور است و کشورهایی که پیشرفت کردند از طریق صنعت رشد کردند.

وی ادامه داد:مردم ایران همیشه نشان دادند که علی رقم تبلیغات سوء دشمن و افرادی که غافل هستند و یا در مسیر ۸ساله گذشته به دلیل گرانی ها و کوتاهی های دولت نا امید شده اند اما باز هم در صحنه انتخابات خواهند بود .

روغنی گفت: مشکلات کشور ما کم نیست و بسیار کشنده است مشکلاتی که امروز بسیار عمیق شده و به نوعی روی هم تلنبار شده و این همت بالایی می طلبد که به یکسری از مساول کشور مخصوصا در حوزه صنعت و اقتصاد نگاه اورژانسی شکل گیرد و فعالیت های انقلابی و جهادی انجام شود تا نرخ بیکاری، تورم اقتصادی و بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی مرتفع شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن