اسلاید شویادداشت روز

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: آیت الله رئیسی به لحاظ فقهی و مبانی نزدیک ترین فرد به رهبری است

کد خبر : 41130

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:آیت الله رئیسی تنها شخصی هستند که تمامی نامزدهای فعلی انتخابات حاضر هستند زیر بیرق ایشان کار کنند و به لحاظ فقهی و مبانی سیاسی نزدیک ترین فرد به رهبری است.

به گزارش صبح مشهد، حمیدرضا ترقی،عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ستاد مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی اظهارداشت: حضور مردم به چندعامل نیاز دارد؛ افزایش رضایتمندی مردم از وضعیت کنونی کشور که دست دولت است، ایجاد امید در مردم بخاطر آینده و تحولی که در آینده می خواهد در جهت رفع مشکلات مردم قرار گیرد، متوجه کردن مردم به امر مهم انتخابات که ستادهای مردمی که در سطح کشور شکل گرفته و هر خانه یک ستاد؛ حساسیتی که مردم نسبت به سرنوشت خود باید داشته باشند را پدید آورده و تنوع ستادها و شکل گیری ظرفیت های مختلف همه عاملی است برای اینکه مردمی که غفلت دارند از بحث انتخابات و مشغله های زندگی سبب شده تا توجهی به این مسئله نداشته باشند را متوجه کند و در آنها احساس مسئولیت ایجاد کند.

وی افزود: دوعامل اصلی شکل گرفته یک امید به آینده در اثر ارائه برنامه ها و راه حل هایی که برای مشکلات کشور دارند وحساسیتی که باید در مردم بوجود بیاید وعامل رضایتمندی از وضعیت اقتصادی است را نیز انتظار داریم دولت توجه داشته باشد تا رضایت مندی در مردم بوجود بیاید.

ترقی تصریح کرد: آنچه که مسلم است ۴۰دلیل روشن داریم برای اینکه آیت الله رئیسی بر دیگران اصلح است و از جمله این دلایل کارکرد عملی وی در جهت وعده هایی است که مطرح می کنند و عمل کردن به شعار امروز نامزدها که اکثرا چون در حوزه اجرایی مسئولیت نداشتند امروز حرف اجرایی می زنند اما در حوزه عمل تجربه ای ندارند اما آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد و مشکلات تولید خود وارد عمل شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: اشراف به مشکلات کشور و جایگاهی که عنوان روسای سه قوه داشتند نسبت به مشکلات کشور مصلت هستندو راه حل ها را با کمک کارشناسان به دست آورده است و از صداقت کلام و روحیه فساد ستیزی و کار جمعی برخوردار است و سیاست تبلیغاتی وی در انتخابات خود نشان دهنده این است که می خواهد از تمامی ظرفیت های کشور استفاده کند.

ترقی تصریح کرد: آیت الله رئیسی تنها شخصی هستند که تمامی نامزدهای فعلی انتخابات حاضر هستند زیر بیرق ایشان کار کنند و به لحاظ فقهی و مبانی سیاسی نزدیک ترین فرد به رهبری است. شخصیت دوم مملکت شان و زیبنده ایشان است چرا که جایگاه دوم کشور نباید به لحاظ وزن سیاسی و اعتقادات با نفر اول کشور فاصله زیادی داشته باشد و خوشبختانه آیت الله رئیسی این ویژگی را دارند.

این فعال سیاسی گفت:آیت الله رئیسی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد قاطع است و فساد را از درون خود دولت شروع خواهد کرد و این بسیار ارزشمند است همانطور که در قوه قضائیه اثبات کرد که فساد در داخل خود قوه قضائیه هم وجود دارد و از آنجا شروع کرد در دولت نیز این نگاه را خواهد داشت.

ترقی ادامه داد: وفاق و اجماء عمومی نسبت به ایشان در کشور شکل گرفته اینکه یک نفر خود عامل وفاق شود بسیار نکته ارزشمندی است و می تواند در برابر زیاده خواهی های دشمنان به راحتی بایستد و شخصیت ایشان از ابعاد مختلف ارزنده و در شان نظام جمهوری اسلامی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار دارم از نیروهای انقلاب که با وحدت و انسجام و تنها برای خدا در جهت تبلیغ و ترویج در پای صندوق های رای همت کنند و بدانند که امروز هر رای که وارد صندوق شود تیری است که به دشمن زده می‌شود حضور مردم پاسخ دندان شکنی است به دشمنان که امیدواریم مردم۲۸ خرداد را روز مایوس کردن دشمنان از هرگونه تاثیرگذاری بر انقلاب اسلامی قرار دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن