یادداشت روز

مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در ۲۸ خرداد محقق می شود

کد خبر : 41054

به همت مردم مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در ۲۸ خرداد محقق می شود.

صبح مشهد– رئیس اطلاع رسانی و کمیته تولید و محتوای ستاد مردمی ایران قوی در کشور گفت: به همت مردم مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در ۲۸ خرداد محقق می شود.

حسین ابراهیم بای در گفت وگو با خبرنگار ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی اظهارداشت: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات ناامید نمایند. اما مردم ما اینار نیز در سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این صحنه ملی حضور پیدا می کنند و نقش پررنگی را در حضور حداکثری ایفا خواهند کرد.

وی افزود:آیت الله رئیسی با نگاه و رویکرد تغییر در وضعیت فعلی کشور پا به عرصه میدان رقابت گذاشته اند و با توجه به ویژگی هایی که در شخصیت ایشان است در رفع مشکلات کشور قدم های موثری خواهند برداشت.

ابراهیم بای با اشاره به فساد ستیزی آیت الله رئیسی گفت: یکی از مهمترین شاخص هایی که در وجود آیت الله رئیسی به عینی مشهود است و در تمام سالهای مسئولیت وی شاهد آن بودیم ، مقوله عدالت خواهی و فساد ستیزی است که در نگاه و شخصیت وی همیشه بوده است و قطعا با حضور آیت الله رئیسی در دولت آینده شاهد برچیدن فساد از نظام اداری خواهیم بود.

رئیس اطلاع رسانی و کمیته تولید و محتوای ستاد مردمی ایران قوی در کشور تصریح کرد:فاصله طبقاتی و جدا شدن مردم و مسئولان که توسط این دولت صورت گرفت به وضوح در جامعه دیده می شود این روند مغایرت با اهداف عالیه انقلاب دارد دولت کنونی هشت سال مشکلات بوجود آمده در کشور را در حوزه های مختلف به مسائل سیاسی ربط داده است و چرخ اقتصاد کشور را تعطیل نموده، معتقدم با روحیه انقلابی که در ایشان متبلور است شاهد شکوفایی اقتصاد کشور خواهیم بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن