اسلاید شویادداشت روز

مسئول کمیته بانوان ستادهای مردمی آیت الله رئیسی:

حضور بانوان در صحنه انتخابات کمتر ازجبهه جنگ نیست

کد خبر : 40969

مسئول کمیته بانوان ستادهای مردمی آیت الله رئیسی گفت: همانطور که در زمان جنگ بانوان نقش پررنگی داشتند امروز نیز در جبهه جنگ نرم حضور دارند و باید بدانند که حضورشان در جبهه انتخابات کمتر از زمان جنگ نیست.

به گزارش صبح مشهد، راضیه بابا خانی، مسئول کمیته بانوان ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت:هدفمان در کمیته امور بانوان تشویق بانوان به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ است و کمک کنیم تا بتوانند انتخاب اصلح داشته باشند و فضای مجازی مسمومی که در داخل و خارج از کشور مبنی بر حضور نیافتن مردم بر پای صندوق های رای را به وجود آورده اند و از دلسردی و ناامیدی مردم نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی سوء استفاده کرده اند را خنثی کنیم.
وی افزود: درشبکه سازی، جریان سازی و فعال کردن کمیته های بانوان از قبیل کمیته نخبگان، اساتید، دانشجویان، فرهنگی، سیاسی، اقشار، جوانان، رای اولی‌ها، تشکل های فرهنگی سعی داریم نگاه مردم را نسبت به جوی که نسبت به انتخابات شکل گرفته است را تغییر دهیم.

باباخانی درخصوص نقش بانوان در جریان انتخابات عنوان کرد: بانوان در تمام صحنه های سیاسی نقش بی بدیل و اثرگذاری دارند و هرچه بانوان را فعال و آگاه کنیم بهتر می‌توانند نسبت به نیازهای خود در جامعه مطالبه گری داشته باشند.

مسئول کمیته بانوان ستادهای مردمی آیت الله رئیسی گفت:وقتی بانوان چه در قالب یک بانوی خانه دار، چه شاغل، در قسمت‌های مختلف جامعه حضور دارند وقتی بتوانیم فرهنگ سازی کنیم و آنها را با وظایف خود آشنا کنیم می توانند در خانواده های خود اثر گذار باشند همانطور که در زمان جنگ بانوان نقش پررنگی داشتند امروز نیز در جبهه جنگ نرم حضور دارند و باید بدانند که حضورشان در جبهه انتخابات کمتر از زمان جنگ نیست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن