اخبار مهم

کشف و توقیف حدود ۱۶ تن آرد در شهرستان مشهد

کد خبر : 53762

روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف و توقیف حدود ۱۶هزار کیلوگرم آرد در محدوده روستای بازمرگان شهرستان مشهد خبر داد .

به گزارش صبح مشهد، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : حدود ۴۰۰ کیسه آرد نوع یارانه ای نوع ۲ کشف و با دستور مقام محترم قضایی در تعزیرات حکومتی توقیف شد .

سید علی اکبر نصری سرآسیا بیان کرد : طی پایش و بازرسی های مشترک بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با پلیس محترم جرائم اقتصادی و انتظامی منطقه و اتحادیه صنف نانوایان از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه ای خارج از شبکه در یک انبار در محدوده آگاه و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

نصری سر آسیا بیان کرد :پس از مطمئن شدن برابر بررسی های کارشناسان وبازرسان در گشت مشترک صورتگرفته با توجه به اینکه کالاهای آرد یارانه ای در حال کیسه به کیسه شدن از ارد نیمه یارانه ای به کیسه های آزاد پز بود و در بازار با عنوان ارد آزاد به واحدهای نانوایی با قیمت های بالاتری عرضه میگردید.از انبار موصوف دستگاه دوخت سر کیسه، مقداری رنگ جهت ثبت تاریخ جدید بر روی کیسه ها و برگه های از پیش چاپ شده جهت الصاق به کیسه های آرد آزاد، پر شده با ارد نیمه یارانه ای نیز روئیت و جمع اوری گردید ضمن اینکه کلیه در کیسه های آرد یارانه ای نوع دو جهت جابجایی به کیسه آزاد، باز بود که مجددا در محل دوخته شد.

وی اذعان داشت : آردهای موصوف طی هماهنگی های انجام شده تا بررسی تکمیلی پرونده و توزیع در شبکه مصرف به انبار تعاونی اتحادیه نانوایان انتقال داده شد.

وی اشاره کرد :پرونده پس از بررسی وتکمیل شدن آن جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال می گردد تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: شهروندان گرامی میتوانند خبر‌های خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد ونان با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی ونتیجه متعاقبا اعلام گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن