شهری

همزمان با هفته ملی کودک

کودکان خراسانی نهال افتخار کاشتند

کد خبر : 55005

در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و همزمان با هفته ملی کودک دوشنبه ۱۷ مهرماه کودک و نوجوانان در سراسر استان خراسان رضوی به نام مفاخر ایرانی نهال کاشتند.

به گزارش صبح مشهد، اعظم ملایی رئیس اداره آموزش ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل با اعلام این خبر گفت ترویج فرهنگ منابع طبیعی مهم‌ترین اولویت این اداره کل است و ما معتقدیم فرهنگ‌سازی باید از سنین پایین آغاز شود تا نسل آینده نسلی دغدغه مند و مسئولیت پذیر در برابر منابع طبیعی باشند.

در همین راستا سال قبل تفاهم نامه‌ای مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منعقد شد.

ملایی افزود همزمان با هفته ملی کودک سال جاری امروز کودکان و نوجوانان سراسر استان به نام مفاخر ایرانی نهال کاشتند در مشهد این مراسم با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل مرکز شماره ۷ کانون انجام شد.

در این مراسم کودکان مشهدی به نام مرحوم سعید تشکری نویسنده کارگردان و رمان نویس خراسانی که با تالیف آثار ارزشمند ادبی در حوزه کودک نقش مهمی در فرهنگسازی داشته است نهال کاشتند.

مراسم کاشت نهال افتخار توسط کودکان و نوجوانان همزمان در شهرستان های استان نیز انجام شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن