زندگی

۱۰ راهکار برای تجربه زندگی‌عاشقانه

کد خبر : 40958

خانم خانه، نبض زندگی است و با کارها و رفتارهای متنوعی می‌تواند عشق و آرامش را به زندگی مشترک وارد کند. ازدواج یک نعمت است اما بسیاری از مردم به خاطر نداشتن درک صحیح از یکدیگر آن را به کام هم تلخ می‌کنند. شما باید به عنوان یک خانم تلاش کنید که با رفتارهای درست و درک متقابل، عشق را به زندگی‌تان بیاورید و رفتارهای درست را با همسرتان به اشتراک بگذارید. در ادامه ۱۰ راهکار برای داشتن زندگی عاشقانه را مرور خواهیم کرد.

صبح مشهد– نویسنده : مارال مرادی | روزنامه‌نگار

۱- همیشه خودجوش و با انگیزه بمانید
کارهایی انجام دهید که بدون برنامه‌ریزی قبلی به نظر برسند مثلا در زمان پایان ساعت کاری به اداره شوهرتان بروید و او را برای صرف ناهار یا شام با همدیگر دعوت کنید یا بدون انتظار برای او هدیه کوچکی بخرید.

۲- عشق خود را نشان دهید
هنگام صرف شام می‌توانید یک موسیقی ملایم بگذارید. شمع روشن کنید و به همسرتان بگویید که چقدر در طول روز به او فکر می‌کنید.

۳- به چشم‌های او نگاه کنید
وقتی با شوهرتان صحبت می‌کنید به صورت و چشم‌های او نگاه کنید. برخورد نگاه‌ها باعث می‌شود که بیشتر ارتباط بین یکدیگر را احساس کنید.

۴- حتی برای اعلام موافق‌نبودن از موافقت شروع کنید
از مجادله و بحث به خاطر هر موضوعی با همسرتان پرهیز کنید. وقتی می‌خواهید موافق نبودن خود را اعلام کنید ابتدا با مناسب‌ترین و آرام‌ترین راه ممکن با جمله «حق با توست اما شاید» شروع کنید.

۵- تغییر را همیشه مدنظر داشته باشید
با ظاهر جدید و متفاوت همسر خود را غافلگیر کنید. با یک راه ساده و سریع مثل رنگ کردن مو یا تغییر آرایش موها می‌توانید این کار را انجام دهید.

۶- یک کار غیرمنتظره انجام دهید
مثلا پس از یک روز کاری، به گرمی از شوهرتان در خانه استقبال کنید؛ آب میوه تازه یا شربت برای همسرتان درست کنید و … .

۷- همیشه برای عشق‌تان جشن بگیرید
می‌توانید یک کار نمادین انجام دهید مثلا گیاه خاصی را که می‌دانید مورد علاقه همسرتان است خریداری کنید یا در باغچه بکارید و به او بگویید که این کار نمایان کننده عشق شماست.

۸- مراقبت و محبت کنید
با یک کار کوچک که مستقیما به همسرتان نفع می‌رساند می‌توانید به او ابراز محبت کنید، مثلا لباس‌های او را به خشک‌شویی ببرید. این کار شاید زمان زیادی نبرد اما به او نشان می‌دهید که چقدر به فکرش هستید.

۹- با نزدیکان همسرتان صمیمی باشید
اگر کسی در زندگی همسرتان وجود دارد که بسیار مورد توجه همسرتان است؛ مانند مادر همسرتان، از بحث کردن درباره آن‌ها پرهیز کنید و در عوض با دعوت کردن آن‌ها برای یک شام دوستانه همسر خود را غافلگیر کنید.

۱۰- خاطرات خوب گذشته را دوباره زنده کنید
با نگاه کردن به فیلم‌های تعطیلات، تصاویر خانوادگی و عکس‌های جشن ازدواج می‌توانید به استحکام رابطه بین خود با همسرتان کمک کنید.

منبع: ایسنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن