اخبار مهم

برگزاری مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزش خلبانی تاکتیکی عملیاتی دانشجویان مرزبانی فراجا با حضور فرمانده مرزبانی استان

کد خبر : 55331

اولین دوره آموزش خلبانی تاکتیکی عملیاتی دانشجویان مرزبانی فراجا با حضور فرمانده مرزبانی استان در هنگ مرزی درگز برگزار گردید.

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان با همراهی سردار “علیزاده” و سردار “صالحی” از فرماندهان اسبق انتظامی کشور در ستاد هنگ مرزی درگز حاضر و خط پرواز جایروکوپتر این هنگ را افتتاح نمود.

این گزارش حاکیست : در راستای رصد و پایش هرچه بهتر نوار مرزی هنگ درگز با توجه به صعب العبور بودن برخی یگان های مرزی با درخواست از فرماندهی کل انتظامی جهت پایش هوایی مناطق مرزی هنگ درگز ، یک دستگاه جایروکوپتر به این هنگ اختصاص یافت.

سردار “شجاع” در تکمیل این خبر افزود: پس از انجام مقدمات اولیه شامل ساخت آشیانه و باند پرواز و بازدید مسئولین مربوطه یک فروند جایروکوپتر به هنگ درگز اختصاص و در حضور پیشکسوتان فراجا و همه مرزبانان هنگ درگز و خلبانان آن به افتتاح و بهره برداری رسید.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد : در همین راستا و با حضور خلبان پروازی و آموزشی، تعدادی خلبان به هنگ مرزی درگز اختصاص یافته و زیر نظر سرهنگ “فیضی” آموزش های لازم پروازی را فرا گرفته تا در آینده به حوزه رصد و پایش مرزی کمک نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن