شهری

نصب علائم و تابلوهای ترافیکی و مسیرنما تا اجرای خط کشی خیابان ها و گذرگاه های عابر پیاده شهرداری منطقه ثامن مشهد

کد خبر : 47181

به گزارش صبح مشهد، محمد ثنایی فیض آبادی معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ثامن ضمن تشریح اقدامات اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ثامن از ابتدای ماه جاری، اظهار کرد: برنامه های مدیریت ترافیک در محور نوغان ۶ و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در شارستان ته پل محله انجام شده است.

وی افزود: همچنین با هدف تبیین مسیر و سهولت دسترسی زائران به حرم مطهر ضوی، نصب تابلوهای اطلاعات مسیر در محل تقاطع شارستان ته پل محله و بلوار رضوان نصب شد

ثنایی گفت: شایان ذکر است علائم ترافیکی و راهنمای مسیر در ره باغ حضرت زهرا«س» و معبر بین پروژه امید و آراد ( فاز اول احداث و بازگشایی کوچه رازفر و احیای گذر تشرف آستانه پرست) که به تازگی به به ه برداری رسیده اند نیز توسط این اداره انجام گرفته است.

معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ثامن خاطرنشان کرد: علاوه براین موارد یاد شده در راستای ایجاد و ارتقای انضباط ترافیکی و ساماندهی نظم حرکتی وسائط نقلیه در خیابان های پیرامون حرم مطهررضوی، بالغ بر ۲۶۰۰ متر طول خط کشی محوری در خیابان های شیرازی، بهجت و میدان بیت المقدس انجام شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع برای اجرا و نصب موارد مورد اشاره بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه ثامن در سال ۱۴۰۱ تخصیص پیدا کرده است.

شایان ذکر است در حال حاضر نیز با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های به عمل آمده، به منظور ارتقای ایمنی دانش آموزان، موضوع ایمن سازی مدارس از طریق نصب تابلوها و علایم هشداردهنده حریم محدوده تردد دانش آموزان و خط کشی گذرگاه های عابر پیاده، اجرای سرعتگیر و … در اطراف مدارس سطح منطقه آغاز شده است که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، تمامی مدارس از این حیث ایمن سازی شده باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن