اسلاید شواقتصادی

همزمان با ایام عید سعید فطر انجام شد:

کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی مبلغ دومیلیاردوششصد وبیست میلیون ریال به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک مالی کردند

کد خبر : 40596

همزمان با ایام عید سعید فطر، کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی مبلغ دومیلیاردوششصد وبیست میلیون ریال به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک مالی کردند.

به گزارش صبح مشهد، کیومرث جهانبانی مدیر امور شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی در حاشیه نشست با جواد غفاریان طوسی مدیر عامل ستاد دیه استان و هیات همراه که صبح امروز در طبقه یازدهم ساختمان برج سپهر در مشهد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی کارکنان بویژه در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بصورت شبکه ای و هماهنگ در کشور توسط آقای دکتر صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران و صدها کمک معیشتی دیگر توسط کارکنان امور شعب خراسان رضوی به مردم عزیز کشورمان و استان اهدا شده است.

کیومرث جهانبانی ضمن تشکر از دکتر صیدی ریاست بانک صادرات کشور برای توجه ویژه به مناطق محروم و گسترش مسئولیت های اجتماعی، ادامه داد، در ماه مبارک رمضان و پیرو فراخوانی که به همکاران در امور شعب خراسان رضوی داده شد، بیش از ۲۶۲ میلیون تومان وجه نقد به نیت کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد استان جمع آوری و تقدیم ستاد دیه شد.

وی در خصوص سایر کمک های بانک صادرات به زندانیان معسر افزود: از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب در نظر گرفته شده برای کمک به آزاد سازی زندانیان نیازمند، بیش از ۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۴ درصد تاکنون پرداخت شده و این کمک ها همچنان به معرفی شدگان از سوی ستاد دیه استان ادامه دارد.

مدیر امور شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی خاطر نشان ساخت: پرسنل بانک صادرات خراسان رضوی در راستای حمایت از دانش آموزان منطقه چهچه شهرستان کلات تعداد ۳۳عددتبلت خریداری وبه دانش آموزان عزیزاهدا نمودندهمچنین این بانک تا کنون ضمن حمایت از مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونامبلغ ۹۶۸ میلیارد ریال، تسهیلات با نرخ ۱۲درصد در اختیار مردم شریف استان قرار داد.

بانک صادرات خراسان رضوی پیشران در ایفای مسئولیت های اجتماعی و عام المنفعه است
مدیر عامل ستاد دیه استان هم با اشاره به کمک های سخاوتمندانه مدیریت و کارکنان امور شعب بانک صادرات خراسان رضوی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: انصافا کارکنان وظیفه شناس بانک صادرات در همه عرصه ها یاریگر مردم نیازمند بوده و پرسنل این بانک در ایفای مسئولیت اجتماعی خویش نسبت به سایر بانک ها و موسسات مالی استان، فعال و در صف مقدم بودند که جا دارد از جناب کیومرث جهانبانی مدیر محترم امور شعب بانک صادرات خراسان رضوی و همکاران محترمشان تشکر ویژه ای داشته باشم.

جواد غفاریان طوسی افزود: امید است با این کمک ۲۶۲ میلیون تومانی کارکنان بانک صادرات استان حداقل ۱۴ زندانی معسر و نیازمند جرائم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده برگردانیم.

وی با بیان این که ۵۹۵ محکوم جرائم غیر عمد هم اکنون در زندان های استان به سر می برند، افزود:َ از ابتدای امسال بیش از ۴۵ میلیارد ریال توسط خیرین به ستاد دیه استان کمک شده و ما این مبلغ را که در نوع خود بی سابقه بوده برای کمک به آزاد سازی زندانیان معسر هزینه خواهیم کرد.


برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن