اسلاید شویادداشت روز

دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان:

امکان ندارد کسی بی دلیل و با تهمت رد صلاحیت شود

کد خبر : 40580

دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان گفت: به‌ طور حتم امکان ندارد کسی بی‌دلیل و با تهمت رد صلاحیت شود، قطعاً مستندات آن موجود است، تا ۲۲ اردیبهشت فرصت داریم تا اعتراضات به رد صلاحیت کاندیداها را بررسی کنیم و اگر کسی مجدد اعتراض داشت بیاید تا مستندات را به او ارائه دهیم.

به گزارش صبح مشهد، محمدرضا حاجی‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: عدم التزام عملی به اسلام وقتی صورت می‌گیرد که کسی مشروب می‌خورد، نماز نمی‌خواند، روزه‌خواری می‌کند، تجاوز به عنف انجام می‌دهد، این فرد التزام عملی به دستورات اسلام ندارد و دستورات اسلام را زیر پا می‌گذارد. وی افزود: کسی که یک ‌رکعت نماز در عمرش نخوانده و وضو گرفتن بلد نیست حالا آمده تا عضو شورا شود، ما نمی‌توانیم سرنوشت مردم یک شهر را به دست یک آدم عرق ‌خور که متجاهر به فسق و فجور است، بدهیم.

حاجی‌زاده گفت:خدا ما را نیامرزد اگر کسی را بی‌دلیل رد صلاحیت کنیم. وی تصریح کرد: ما کسی نیستیم که افراد را رد یا تایید کنیم، این پرونده خود افراد است که رد صلاحیت یا تایید صلاحیت‌ها را رقم می‌زند، کسی بوده که بیش از ۳۰ فقره محکومیت قضایی داشته، این پرونده است که فرد را رد می‌کند.بامشکی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مشهد نیز به فارس گفت: صلاحیت بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه بوده و به نظر شخصی اعضای هیئت نظارت بستگی ندارد، تمام کسانی که رد صلاحیت شده‌اند با مدرک بوده و مدارک این ادعا موجود است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن