اسلاید شوشهری

ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد آغاز شد

کد خبر : 43230

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی واقع در شهرک شهید رجایی از مناطق حاشیه و کم برخوردار مشهد روز شنبه طی مراسمی با حضور مسوولان ارشد خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، عبدالله ارجاعی شهردار مشهد و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این شهر حضور دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی سخنانی در این مراسم گفت: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی قرار است در زمینی به مساحت پنج هکتار و با زیر بنای ۶۰ هزار متر مربع در یک منطقه کم برخوردار و پر جمعیت شرق مشهد ساخته شود.

دکتر محمد علی کیانی افزود: زمین این طرح را آستان قدس رضوی با پیگیری استانداری خراسان رضوی تامین کرده است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، ساخت این بیمارستان طی مدت چهار سال به اتمام خواهد رسید.

او ادامه داد: برای احداث این بیمارستان، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی پیش‌بینی شده است و با بهره‌داری از آن تحولی اساسی در توسعه کمی و کیفی خدمات رسانی در حوزه درمان به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ایجاد خواهد شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر منطقه شرق مشهد فاقد بیمارستان است و ساخت این بیمارستان موجب افزایش دسترسی مردم ساکن در مناطق کم برخوردار به مراکز درمانی می‌شود.

هم‌اکنون ۳۷ بیمارستان در شهر مشهد دایر است.

شهرک شهید رجایی معروف به قلعه ساختمان در شرق مشهد با جمعیت بیش از ۱۲۰ هزار نفر یکی از مناطق پر جمعیت حاشیه‌نشین مشهد به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن