اخبار مهم

دستگیری عامل سرقت خودرو با کودک ۳ساله/ متهم در نیشابور دستگیر شد

کد خبر : 40254

فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم پرونده سرقت خودرو سواری با کودک ۳ ساله مشهدی در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار “محمد کاظم تقوی” گفت: اوایل بامداد روزگذشته مرد جوانی همراه فرزند خردسالش باخودروی سواری پژو۲۰۶ سفید رنگ مقابل یک داروخانه شبانه روزی درمحدوده بلوار شهید فکوری مشهد توقف کرد.

وی افزود: او وارد داروخانه شد و در این لحظه  جوانی ناشناس خودروی پژو سواری را در حالی که کودک ۳ ساله  داخل آن بود به سرقت برد .
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پدر این کودک که شوکه و دچار نگرانی واضطراب شدیدی شده بود موضوع را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردو تیم گشتی کلانتری شهرک ناجا بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع طرح  ضربتی دردستورکار پلیس قرار گرفت و در عملیاتی گسترده که با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی ، پلیس فتا و کلانتری شهرک ناجا و فرماندهی انتظامی مشهد و با همراهی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس استان اجرا شد طرح مهار در تمامی محورهای خروجی مشهد به اجرا در آمد.

سردار تقوی گفت: متهم که متوجه تعقیب و گریز سایه به سایه پلیس شده بود با ترس و وحشت ، کودک را در محور نیشابور – مشهد رها و پس از طی مسافت کوتاهی ، خودرو را نیز رها ساخت ومتواری شد.

این مقام انتظامی گفت: با کشف خودرو ، آرمین ۳ ساله سالم و سلامت وبا اشک شوق مادر و پدر به آغوش خانواده اش بازگشت و ماموران انتظامی اقدام های گسترده و ردزنی های دقیق خود را  در این عملیات پیچیده و سنگین  ادامه داده وتوانستند متهم را شناسایی و اوایل شب گذشته او را در شهرستان نیشابور دستگیر کنند.

سردار تقوی با اشاره به این مطلب که متهم ۲۴ ساله دارای سابقه کیفری بوده و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد به مشهد انتقال یافت تابا دستورات تخصصی مقام قضایی ، تحقیقات تکمیلی پرونده انجام شود.

وی  با اشاره به این مطلب که رضایت و اشک شوق کودک ۳ ساله و خانواده اش خستگی از تن پلیس زدوده است،گفت:اطلاعات تکمیلی این خبر پس از تحقیقات اولیه اعلام می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن