یادداشت روز

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب استان:

حضور اصلاح ‌طلبان در انتخابات می‌تواند دلگرم‌کننده باشد

کد خبر : 40084

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب استان گفت: حضور همه اصلاح‌طلبان می‌تواند در انتخابات دلگرم کننده باشد و برخی شخصیت‌ها می‌توانند مردم را به عرصه مشارکت بکشانند.

به گزارش صبح مشهد، محمدصادق جوادی‌حصار در گفت‌وگو با ایسنا درباره افرادی که برای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: انتخابات پیش رو به این افراد خلاصه نخواهد شد و حتما افراد تا روزهای آینده در انتخابات نامزد خواهند شد. وی با تاکید بر این که باید نگاه مردم به موضوع انتخابات و نگاه اصلاح‌طلبان به واقعیت‌های جامعه تغییر کند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان باید توقعات شان از شرایط را تعریف کنند، آن زمان شاید بتوان حرکت جدیدی را آغاز کرد، زیرا با این مولفه‌ها و سطح انتظارات از حوزه ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور، هرکسی که رئیس جمهور شود باز هم مردم از اقدامات او شاکی و معترض خواهند شد.

وی گفت: توقعاتی که اکنون برخی در حوزه ریاست جمهوری مطرح می‌کنند، فراتر از حوزه اختیارات رئیس جمهور است و به همین دلیل هرکس رئیس جمهور شود، دچار چالش خواهد شد .بر همین اساس لازم است در این زمینه مردم را قانع و برایشان شفاف سازی کرد. وی در باره نبود وحدت در میان اصولگرایان نیز گفت: تشتت اصولگرایان ناشی از خودبزرگ‌بینی خودشان بوده است، اصولگرایان جریان منتقد خود و بخشی از مردم را پیشاپیش از صحنه بیرون‌رفته می‌بینند، زیرا خودشان را پیروز صحنه تصور می‌کنند، بعید می دانم گزینه‌های اصولگرا بتوانند با یکدیگر کنار بیایند و به وحدت برسند و عامل اصلی تشتت و پراکندگی در مجموعه‌هایشان این است که هرکدام سهم خواهی می‌کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن