پایتخت فرهنگ اسلامی

۲۰ هزار افطاری هر شب در حرم امام رضا(ع) توزیع می‌شود

کد خبر : 39983

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت: حدود ۲۰ هزار بسته افطاری ساده هر شب بین نمازگزاران این حرم توزیع می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان ماه مبارک رمضان در مجموع حدود ۶۰۰ هزار بسته افطاری ساده بین زائران نمازگزار توزیع خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد، امین بهنام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: پیش‌بینی می‌شود در صورت وخیم‌تر نشدن شرایط کرونایی شهر مشهد و مشارکت عمومی در این طرح رمضانی، شمار توزیع روزانه بسته‌ها تا ۳۰ هزار و بیشتر افزایش پیدا کند.

وی با بیان این که بسته‌های افطاری ساده بعد از برپایی نماز مغرب و عشا حرم مطهر رضوی بین زائران نمازگزار توزیع می‌شود ادامه داد: هر بسته شامل مجموعه کاملی از مواد غذایی از جمله نان، پنیر، شیر، خرما، کشمش، گردو و دسر است.

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت: افرادی که تمایل دارند، به هر میزان در طرح «افطاری ساده» مشارکت کنند می‌توانند از راه سامانه وقف و نذر رضوی یا اپلیکیشین «رضوان» و همچنین وارد کردن کد دستوری #۸* در تلفن همراه، در این امر معنوی سهیم شوند.

بهنام افزود: در طول ماه مهمانی خدا، زائران عزیز از مسیر سامانه «نعیم رضوان» هم برای ۲ وعده افطاری و سحری مهمان حضرت رضا(ع) می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به دشوارتر شدن شرایط کرونا در شهر مشهد، نمازهای جماعت با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فقط در صحن‌های حرم مطهر رضوی اقامه می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن