اقتصادی

ارسال یک پیامک چقدر آب می خورد؟

کد خبر : 39962

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل۹/۸تا حداکثر ۴/۲۷تومان را شامل می‌شود.

تجارت‌نیوز دیروز نوشت: ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه، از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین بسته به دائمی یا اعتباری‌بودن این سیم‌کارت‌ها قیمت متفاوتی دارد که تعرفه‌ آن در وب‌سایت هر یک از اپراتورها آمده است. هزینه هر صفحه پیامک فارسی با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول،۹/۸تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند،۲/۲۲تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، به ازای هر صفحه پیامک فارسی،۶/۱۰تومان هزینه دارد و با ارسال هر صفحه پیامک انگلیسی نیز کاربران باید۴/۲۶تومان بپردازند.

در اپراتور ایرانسل دائمی، هزینه هر صفحه پیامک فارسی۹/۹تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند،۲/۲۲تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۶/۱۱تومان است و هر صفحه پیامک انگلیسی نیز برای کاربران۴/۲۷ تومان هزینه خواهد داشت. تعرفه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل،۸/۹تومان به ازای هر صفحه پیامک با زبان فارسی است.

در حالی که ارسال هر صفحه پیامک به زبان انگلیسی در این سیم‌کارت‌ها،۹/۱۶تومان هزینه دارد. همچنین کاربران برای ارسال پیامک با استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به ازای هر صفحه به زبان فارسی۵/۱۱ تومان می‌پردازند و ارسال پیامک به زبان انگلیسی نیز ۲۳ تومان به ازای هر صفحه هزینه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن