اخبار مهم

مرگ پدر و پسری که قصد سرقت بنزین از پالایشگاه نفت تهران را داشتند!

کد خبر : 39923

پدر و پسر جوانش که با حفر یک تونل قصد سرقت بنزین از پالایشگاه کهریزک را داشتند در تونل حفر شده به کام مرگ فرو رفتند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا، ماجرای این حادثه هولناک از زمانی آغاز شد که آتش نشانان کهریزک از ماجرای عجیبی مطلع شدند.
طبق خبرهای اولیه که به دست مأموران آتش نشانی رسیده بود، پدر و پسری در یک تونل عمیق دست ساز دچار گازگرفتگی شده و به احتمال زیاد جان خود را از دست داده اند.

محل حادثه زمینی به وسعت ۵۰۰ متر در کنار پالایشگاه نفت تهران بود. در وسط این زمین یک اتاقک وجود داشت که آتش نشانان با وارد شدن به آن با یک چاه روبه رو شدند. طبق بررسی های اولیه ارتفاع، این چاه حدود ۱۵ متر بود و وقتی آتش نشان ها به پایین این چاه رسیدند، متوجه شدند تونلی به طول ۲۰۰ متر به صورت افقی به سمت پالایشگاه کنده شده است.

مأموران آتش نشانی در انتهای تونل با جسد یک مرد و پسرش مواجه شدند، این درحالی است که بررسی های کارشناسانه حاکی از آن بود که پدر و پسر قصد داشتند با گرفتن انشعاب از لوله اصلی انتقال سوخت، به سرقت بنزین اقدام کنند اما دچار گازگرفتگی بنزین شدند و جان باختند.

بنا بر این گزارش، با توجه به انفجار در تونل کنده شده توسط پدر و پسر و وجود گاز و بخار بنزین، ورود آتش نشانان به محل جسد آنان سخت بود و آتش نشانان پالایشگاه عملیات های ویژه را در دستور کار خود قرار دادند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن