اخبار مهم

نقشه پلید در پشت پرده سرقت های شیادانه / دستگیری یک زن و ۲ مرد جوان

کد خبر : 37667

فرمانده انتظامی مشهد از دسگیری متهمان پرونده سرقت از خانه های مسکونی با ترفندی شیادانه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” عباس صارمی ساداتی” گفت: در پی مراجعه شهروندی به کلانتری سیدی مشهد و اعلام سرقت از خانه مسکونی اش که در منطقه پنج تن قرار دارد تحقیقات پلیس آغاز شد و شاکی پرونده ادعا می کرد عالان سرقت را می شناسد.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری سیدی در این عملیات ضربتی با بررسی های اولیه، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.
این مقام انتظامی گفت: ماموران کلانتری سیدی زن و مرد جوانی را در حال استعمال موادمخدر داخل خانه مسکونی دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.
متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت وسایل داخل خودروهای سواری و دستبرد به خانه های مسکونی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: بررسی های بعدی پلیس روند پی گیری این سرقت را تغییر داد چرا که اطلاعات اولیه حاکی از آن بود شاکی پرونده با عاملان سرقت همدست بوده و به خاطر اختلافی که در خصوص تقسیم اموال سرقتی پیدا کرده اند گزارش صوری سرقت را به پلیس داده است.

راز سرقت های سیاه بر ملا شد:
سرهنگ صارمی ساداتی گفت: تحقیقات تیم تجسس کلانتری سیدی در حالی ادامه یافت که ابعاد دیگری از این سرقت ها آشکار شد.
وی تصریح کرد: برابر اطلاعات اولیه در این پرونده، زن جوان به بهانه آرایشگری وارد خانه مشتری خود شده و پس از بیهوش کردن زن جوان، با همدستی ۲ متهم دیگر پرونده مرتکب سرقت شده اند.
فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تحقیقات از متهمان این پرونده که به موادمخدر اعتیاد دارند با دستورات مقام قضایی ادامه دارد و شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت واقع شده اند می توانند هرچه سریع تر برای پی گیری شکایت خود به کلانتری سیدی مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن