یادداشت روز

محمد رضا خوشنویس دبیر جدید حزب عدالت طلبان استان اعلام کرد:

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی آماده نقش آفرینی پرشور در انتخابات ۱۴۰۰

کد خبر : 39894

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی خود را برای نقش آفرینی پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده می کند.

به گزارش صبح مشهد متن بیانیه شاخه خراسان رضوی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
حزب عدالت طلبان ایران اسلامی از اوایل دهه هشتاد بر اساس آرمان ها و شعائر اصولگرایی و بر اساس مجوزهای رسمی و قانونی در سطح کشور آغاز به فعالیت نموده و با کمی تاخیر این حزب در سطح استان خراسان رضوی نیز مبادرت به فعالیت نمود.

سپس از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ حزب عدالت طلبان اقدام به تجدید حیات و قوا در خراسان رضوی نمود که در این راستا دبیر استانی تغییر و در دی ماه همان سال محمدرضا خوشنویس بعنوان دبیر جدید این حزب در استان خراسان رضوی منصوب و به دستگاه های ذیربط قانونی برای فعالیت سیاسی و حزبی در چارچوب اساسنامه و مرام نامه حزب و تحت لوای اصول و منش کلی اصولگرایی معرفی گردید.

همچنین در اواخر سال ۱۳۹۹ دبیر جدید این حزب اقدام به تشکیل شورای مرکزی حزب در خراسان رضوی با حضور پنج نفر دیگر از چهره های باتجربه و فعال سیاسی نمود که در حال حاضر با فعال نمودن شش شعبه فرعی در سطح شهرستان های خراسان رضوی, این حزب دارای فعالیت چشمگیر, روبه رشد و فزاینده سیاسی می باشد و بعنوان چشم انداز در برنامه ریزی کوتاه مدت در حال برنامه ریزی, فعالیت و نقش آفرینی در رویداد مهم انتخابات سال ۱۴۰۰ می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن