شهری

در بهار شادی و رمضان برکت انجام شد؛

اجرای پویش افطاری ساده با مشارکت تشکل‌های مردمی در سطح منطقه یک

کد خبر : 58035

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از برگزاری مراسم افطاری ساده در ماه مبارک رمضان با مشارکت تشکل‌های مردمی در سطح محلات، خیابان ها و مساجد این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱ مشهد مقدس، حسین عبدالله‌زاده با بیان این خبر اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، پویش افطاری ساده با هدف گسترش فرهنگ خوب میزبانی از روزه‌داران ماه میهمانی خدا در شهر مشهد مقدس برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: در راستای گسترش سنت افطاری ساده در مساجد، خیابان‌ها و مراکز پرتردد همانند ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی در زمان افطار و ترویج روحیه کمک و تعاون در میان مردم در ماه ضیافت الهی، شهرداری منطقه ۱ نیز از این اقدام ارزشمند مساجد، تشکل‌های مردمی و دینی در اجرای این پویش حمایت می‌نماید.

شهردار منطقه ۱ افزود: به همین منظور از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه، در چند ایستگاه منتخب مترو، پایانه میدان فلسطین و مساجد سطح منطقه، سفره‌های افطاری ساده میزبان روزه‌داران گرامی هستند.

عبدالله‌زاده همچنین با اشاره به اقدام خداپسندانه تهیه اقلام معیشتی جهت نیازمندان گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ کمک بسته مومنانه جهت حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، توسط خیرین در مساجد سطح منطقه تهیه، آماده‌سازی و توزیع شده است.

شایان ذکر است؛ تشکل‌های مردمی می‌توانند برای دریافت خدمات مشارکتی در خصوص برگزاری سنت حسنه افطاری ساده در معابر شهری، پایانه‌های منتخب اتوبوسرانی، ایستگاه‌های قطارشهری، بوستان‌ها و… از طریق سامانه مشارکت‌های اجتماعی (سما) درخواست خود را با عنوان “بفرمایید افطار” ارسال نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن