اسلاید شوشهری

بارش باران با احتمال آبگرفتگی در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

کد خبر : 39843

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری که از امروز ۲۲ فروردین ماه نواحی مرکزی و شمالی این استان را فرا می‌گیرد فردا شدت خواهد یافت.

به گزارش صبح مشهد، زهرا آهنگرزاده روز یکشنبه افزود: بارش رگباری بهاری در خراسان رضوی که بیشتر هنگام عصر همراه با رشد ابرناکی و وزش باد رخ می‌دهد، به تناوب تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی‌ ادامه داد: فردا دوشنبه ۲۳ فروردین ماه بارشها بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی خراسان رضوی شدت خواهد گرفت لذا با احتمال آبگرفتگی در خیابانها و نقاط مستعد همراه است.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی این مدت وزش باد گاه شدید در سطح استان به ویژه در مناطق بادخیز آن پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین به وضعیت دمای هوا اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای امروز ۲۲ فروردین ماه هوای مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده افزود: بیشینه دمای هوای مشهد فردا دوشنبه با چند درجه کاهش به ۲۵ درجه خواهد رسید.
چناران در شمال میانه خراسان رضوی با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و مه‌ولات در جنوب میانه استان با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند.
بیسترین شدت وزش در خراسان رضوی نیز طی همین مدت از نیشابور واقع در مرکز جغرافیایی استان با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن