اخبار مهم

مهریه یک میلیارد تومانی، تاوان عاشق شدن پیرمرد ۷۵ ساله مشهدی!

کد خبر : 37461

دختر جوانی که در قبال مهریه یک میلیارد تومانی همسر پیرمردی ۷۵ ساله شده بود بعد از یک سال زندگی مشترک مهریه اش را به اجرا گذاشت و شوهر پیرش را به دادگاه خانواده کشاند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، چندی قبل دختر ۲۸ ساله ای به نام آتوسا به کارشناس مددکاری فیاض بخش مشهد گفت: از زندگی با شوهر پیرش خسته شده است و می خواهد با مطالبه مهریه اش که خانه ای یک میلیارد تومانی است از او جدا شود. این زن گفت: یک سال قبل به طور اتفاقی با میرزا آشنا شدم. او که وضعیت مالی خوبی داشت و به تنهایی زندگی می کرد گفت عاشق من شده است و می خواهد با من زندگی کند. من هم به خواستگاری اش جواب مثبت دادم و پای سفره عقد نشستم.

روزهای اول زندگی مشترک مان همه چیز خوب بود اما بعد متوجه شدم ازدواجم با میرزا بزرگ ترین اشتباه زندگی ام بوده است. او به خاطر سن زیادش مدام مریض بود. یک سال این وضعیت را تحمل کردم اما سرانجام تصمیم گرفتم با گرفتن مهریه ام از او جدا شوم.در جلسه ای که صبح دیروز برگزار شد مرد ۷۵ ساله گفت حاضر نیست از همسرش جدا شود. او گفت: سال ها قبل همسرم فوت شد و بعد از آن به تنهایی زندگی می کردم تا این که آتوسا را دیدم و عاشقش شدم. وقتی از او خواستگاری کردم گفت یک خانه که ارزش آن یک میلیارد تومان باشد به عنوان مهریه تعیین کنم. من هم چون علاقه زیادی به او داشتم این مهریه سنگین را قبول کردم. فکر می کردم در کنار همسر جوانم زندگی خوبی خواهم داشت اما مدتی بعد فهمیدم او از بودن در کنار من راضی نیست. حالا هم هر کاری که لازم باشد می کنم تا او به زندگی مشترکمان ادامه دهد.به دنبال اظهارات این زوج قاضی پیرمرد ۷۵ ساله را به پرداخت مهریه یک میلیارد تومانی محکوم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن