شهری

ویلاهای غیرمجاز در محدوده بولوار شاهنامه مشهد تخریب شد

کد خبر : 39388

قاضی دادسرای انقلاب ناحیه هفت مشهد گفت: ویلای غیرمجاز یکی از مسوولان دخیل در تهیه طرح منفصله توس و تعدادی دیگر از ویلاهای غیرمجاز مجاور در بولوار شاهنامه این شهر که اجرای رای تخریب آنها متوقف بود با پیگیری دستگاه قضایی تخریب شد.

ولی قنبری راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار صبح مشهد افزود: این اقدام امروز در راستای پیگیری رانتهای طرح منفصله توس انجام شد.

وی ادامه داد: برخی متولیان تهیه طرح تفصیلی توس، با استفاده از رانت اطلاعاتی در این منطقه زمین و ویلا خریداری کرده بودند که با ورود دستگاه قضایی، اقدامات و برخورد قانونی با آن صورت گرفت.

قاضی دادسرای انقلاب ناحیه هفت مشهد گفت: طبق تاکیدات رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی، در خصوص وقوع افعال و ترک فعل‌هایی که منجر به تضییع حقوق مردم و بیت المال شود، پرونده قضایی تشکیل و با اینگونه موارد برخورد می شود.

وی افزود: پیشگیری از تصرفات جدید و اعاده تصرفات قبلی به وضع سابق باید با جدیت پیگیری شود.

سال ۱۳۸۳ منطقه ۱۲ شهرداری مشهد در راستای توسعه این کلانشهر به سوی غرب با محدوده‌ای به وسعت ۲ هزار و ۱۵۴ هکتار و حریم پنج هزار هکتار تاسیس شد و در اردیبهشت ۱۳۹۲ محدوده منفصل توس که در شمال غربی مشهد واقع شده به مساحت سه هزار و ۴۴۸ هکتار به این منطقه ملحق شد.
این منطقه از نظر وسعت مقام نخست را در بین مناطق شهرداری مشهد دارد و حدود ۱۷ درصد مساحت کل این کلانشهر را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن