اسلاید شوشهری

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد خبر داد:

نظارت برخودرو های حمل خاک و ضایعات ساختمانی در شهر مشهد گسترش می یابد

کد خبر : 48529

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از گسترش نظارت برخودروهای حمل خاک و ضایعات ساختمانی در جهت حفظ محیط زیست شهر مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، مسعود رضوی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص تصریح کرد : این اقدام در جهت توسعه کنترل و نظارت بیشتر در حوزه حمل و انتقال خاک و نخاله های ساختمانی و عمرانی در سطح شهر مشهد به منظور تردد این خودرو ها به محل های مجاز می باشد و این در حالی است که بطور متوسط روزانه بیش از ۱۳ هزار تن خاک و ضایعات ساختمانی و عمرانی در شهر مشهد ساماندهی و مدیریت می شودکه به منظور جلوگیری از تخلفات در حمل خاک وضایعات ساختمانی و پروژه های عمرانی ، نظارت دراین حوزه به شکل جدیدی گسترش می یابد.

وی درادامه تصریح کرد : ستاد ساماندهی خاک وضایعات ساختمانی سازمان مپ شهرداری مشهد همواره با چند اکیپ گشتی کار نظارت در این حوزه را انجام می داد که در جهت تقویت و نظارت بیشتر این حوزه با برگزاری دوره های آموزشی جهت همکاران تمامی مناطق ازآنان نیز جهت کنترل و نظارت عملکرد خودرو های حمل خاک و ضایعات ساختمانی و عمرانی زین پس استفاده خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: در راستای افزایش بهبود محیط زیست شهری و سلامت شهروندان این دوره های آموزشی ویژه همکاران مناطق شهری در حوزه های سد معبر ،پلیس ساختمان ، اجرائیات مناطق برگزار خواهد شد و به شکل متناوب این دوره ها تکرار خواهد گردید. در این دوره ها همکاران با نحوه برخورد با متخلفین وثبت تخلف آنان در سامانه جامع مدیریت پسماند آشنا می شوند و درصورتیکه خودرو فاقد مجوز لازم باشد و در صورت مشاهده تخلف سریعا در سامانه جامع مدیریت پسماند تخلف آنان ثبت خواهد شد بدین صورت تمامی سطح شهر مورد کنترل و نظارت بیشتری قرار می گیرد و تعداد اکیپ ها و گشت های اجرایی ثبت تخلفات نیز افزایش می یابد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن