اخبار مهم

سه مرکز زیبایی در مشهد پلمب شد

کد خبر : 36444

سه مرکز زیبایی شامل ۲ کلینیک و یک مرکز جراحی محدود از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به علت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و درمانی پلمب شدند.

صبح مشهد– مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون ۲۹ مرکز و کلینیک زیبایی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه فعالیت دارند.
دکتر علی اصغر انجیدنی افزود: در دوران شیوع کرونا بیش از ۱۰ کلینیک و تعدادی از بیمارستان‌هایی که عمل‌های زیبایی را بدون رعایت شیوه نامه مربوطه انجام می‌دادند، تذکر و اخطار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: در شرایط مساعدتر فعالیت این کلینیک ها تعیین تکلیف خواهد شد تا حداکثر با نیمی از ظرفیت خود برای جراحی‌های غیرضروری کار خود را ادامه دهند.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورت ضروری بودن عمل‌های جراحی باید تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

۸۰ درصد جمعیت استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به بقیه جمعیت این استان در دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات رسانی می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن