دانش و فناوریستون اصلی

ورزشکاران دوچرخه سوار مسیر جاده حرم تا حرم سفیران کمپین نائب الزیاره می شوند

کد خبر : 4317

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: ورزشکاران دوچرخه سوار مسیر جاده حرم تا حرم که از سمت قم به مشهد درحرکتند نائب الزیاره تمام ورزشکاران مسلمان جهان شده و این حرکت ارزشمند را ترویج خواهند داد.

به گزارش صبح مشهد، علی قناویزچی بیان کرد: ورزشکاران دوچرخه سوار با عشق و ارادتی که نسبت به ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) دارند در هوای گرم و مسیر طولانی سختی های فراوانی را متحمل می شوند تا در روز میلاد امام هشتم در جوار امام مهربانی ها باشند.

وی ادامه داد: این ورزشکاران دوچرخه سوار پس از عبور از شهر های قم در شهرهای تهران، گرمسار سمنان، دامغان، میامی، داورزن سبزوار، نیشابور توقف و در هر شهر کمپین بین المللی نائب الزیاره و فرهنگ زیارت را ترویج می دهند.
قناویزچی با اشاره به اینکه ورزشکاران دوچرخه سوار مسیر جاده حرم تا حرم نائب الزیاره تمام ورزشکاران مسلمان می شوند تصریح کرد: این ورزشکاران پس از ورود به هرشهر ابتدا به زیارت قبور شهدای آن شهر می روند.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد بیان کرد: این گروه در هر شهر مورد استقبال امام جمعه و فرماندار آنجا قرار گرفته و در محل مسجد جامع آن شهر فرهنگ زیارت و نائب الزیاره را ترویج خواهند داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن