اخبار مهم

تجاوز به زنان و دختران در پراید شیشه دودی!

کد خبر : 29166

راننده پراید مسافرکشی که ضمن آزار و اذیت زنان اموال آنها را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا به نقل از شرق، دو زن جوان اواخر اردیبهشت با حضور در کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد ادعا کردند از سوی راننده یک پراید اذیت و آزار شده‌اند. شاکی نخست که زنی ۲۱ساله و متأهل بود، در اظهاراتش به مأموران گفت: حدود ساعت ۱۷ عصر برای رفتن به پل سیدخندان در خیابان شهید مطهری سوار یک پراید شدم که گمان می‌کردم مسافرکش است. در عقب خودرو یک زن نشسته بود و من نیز روی صندلی عقب خودرو نشستم.

وی افزود: دقایقی از سوارشدن من نمی‌گذشت که راننده به بهانه گرم‌بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا برد و مدعی شد قصد دارد از کولر خودرو استفاده کند. شیشه‌ها کاملا دودی بود و خارج از خودرو دیده نمی‌‌شد.
این زن ۲۱ساله که پس از حادثه دچار لکنت زبان شده است، به مأموران گفت: لحظاتی بعد فهمیدم فردی که در عقب خودرو نشسته، یک مرد است و از پوشش زنانه استفاده کرده. این شخص با قراردادن کاتر زیر گلویم من را اذیت و آزار کرد و ۲۴ عدد النگوی طلا به ارزش حدود ۴۰ میلیون تومان را از من گرفت. شاکی توضیح داد پس از حادثه از سوی متهمان در مکانی خلوت رها شد. او گفت راننده، خودرو را به نحوی طراحی کرده بود که با نخستین ترمز، همه درها قفل شد و درهای عقب خودرو نیز فاقد دستگیره بود.

شاکی دوم که دختری ۱۸ساله بود، اظهاراتی مشابه را عنوان کرد و به مأموران گفت: حدود ساعت ۱۶ عصر پس از اتمام کارم در آموزشگاهی در ونک‌، قصد رفتن به خیابان سهروردی را داشتم. راننده یک پراید مقابل پایم توقف کرد و من نیز به گمان اینکه مسافرکش است، سوار بر خودرو او شدم و روی صندلی جلو نشستم.

وی ادامه داد: لحظاتی بعد راننده به بهانه گرم‌بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا داد که از آن لحظه به بعد استرس من شروع شد. شیشه‌ها دودی بود و به‌هیچ‌وجه بیرون خودرو قابل رؤیت نبود. قصد داشتم درِ خودرو را باز و خودم را به بیرون پرتاب کنم اما متوجه شدم درِ خودرو فاقد دستگیره است.

این دختر جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: حوالی بلوار حقانی بودیم که راننده شیطان‌صفت، کاتری از جیبش خارج کرد و آن را زیر گلویم گذاشت، راننده قصد آزار و اذیت من را داشت و گفت باید طلا و جواهراتم را به او دهم، من نیز به‌دروغ به او گفتم حالم بد شده است و احتمال دارد داخل خودرو حالم به‌هم بخورد. او برای ممانعت از این کار، خودرو را متوقف کرد.

وی افزود: من در همان لحظه از فرصت استفاده کردم، شیشه خودرو را پایین کشیدم و خودم را به بیرون پرتاب کردم. راننده به‌سرعت متواری شد اما توانستم از شماره پلاک خودرو او عکس بگیرم.

پس از شکایت این دو نفر و با اطلاعات به‌دست‌آمده از خودروی متهم، مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد موفق به شناسایی محل سکونت راننده پراید شدند و پس از اخذ دستور مقام قضائی و اجازه ورود به منزل متهم، وی را در منزلش در پونک بازداشت کردند.

متهم پس از بازداشت و انتقال به کلانتری، منکر جرم خود بود اما در نهایت پس از مواجه‌شدن با دختر ۱۸ساله و با توجه به مدارک و شواهد چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم خود اقرار کرد.

سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، با تأیید این خبر گفت: متهم حدودا ۳۲ سال دارد و فاقد سابقه کیفری است.

وی تصریح کرد: متهم با دستور مقام قضائی بازداشت شده و تحقیقات برای بازداشت همدست او و یافتن سایر جرائم احتمالی به وسیله این شخص ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن