اخبار مهماسلاید شو

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

از سارقانی که یک کارتن برگه تبلیغاتی دزدیده بودند تا متهمان پرونده سرقت تابلو!

کد خبر : 38420

فرمانده انتظامی مشهد به تشریح طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری یک زن و۵مرد جوان توسط کلانتری های بانوان و گلشهر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی دقایقی قبل با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: تیم های تجسس کلانتری بانوان مشهد در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از سرقت های سریالی وسایل و قطعات خودرو دست یافتند وپس از هماهنگی با مقام قضایی زن جوانی که از متهمان پرونده بود را در خانه ای مسکونی اش دستگیر کردند.
وی افزود:در بازرسی از خانه مسکونی یک دستگاه رایانه خودرو. یک عدد باطری و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
سرهنگ صارمی ساداتی خاطر نشان کرد:ماموران کلانتری بانوان بکی دیگر از متهمان پرونده که مردی جوان و همدست متهم دستگیر شده بود را نیز مقابل خانه این زن دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود:تیم تجسس کلانتری بانوان در ادامه تحقیقات ضربتی خود یکی دیگر از متهمان که مردی جوان و دارای ۵فقره سابقه کیفری است را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد :با شناسایی مالخر اموال مسروقه ،خانه این متهم نیز در محدوده خواجه ربیع مشهد پس از هماهنگی با مقام قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.
وی گفت:پلیس . خانمی که در خانه حضور داشت را به کلانتری انتقال داد و در بازرسی از محل یک کارتن برگه های تبلیغاتی مربوط به یک شرکت کشف شد که در تماس با مدیر این شرکت ،ماموران انتطامی دریافتند متهمان با تخریب شیشه دفتر شرکت یک دستگاه لپ تاپ و کارتن را به تصور این که کالای باارزشی داخل ان است به سرقت برده اند.
وی گفت:مقادیری فاکتور نیز در محل کشف و مشخص شد متهمان این فاکتورها و دیگر وسایل را از صندوق عقب یک خودرو به سرقت برده اند.
سرهنگ صارمی ساداتی گفت:بررسی های بعدی ماموران کلانتری بانوان با یا فتند ردپای این متهمان در پرونده سرقت یک دستگاه خاور از متطقه سیدی که پس از۴روز این خودرو اوراق شده کشف می شود تحقیقات پلیس را وارد مرحله دیگری کرده است.

متهمان پرونده سرقت تابلوراه ها در چنگ قانون
فرمانده انتظامی مشهد در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات ضربتی تیم های تجسس کلانتری گلشهر در اجرای این طرح پرداخت و گفت:ماموران انتظامی به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به دستگیری ۲برادر و یک مرد جوان دیگر در پی گیری سرقت های سریالی شد.
وی اظهار داشت:از این متهمان مقادیری صفحه های آ هنی بزرگ،آ هن آ لات و پایه های فلزی مربوط به تابلوهای هشداردهنده جاده ای کشف شد و تحقیقات از این ۳متهم با دستورات تخصصی مقام قضایی و پی گیری نماینده اداره راه و سهرسازی ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن