اقتصادی

آموزش میکروتیک

کد خبر : 38147

میکروتیک نام شرکتی است در کشور لیتوانی قرار دارد و تجهیزات شبکه تولید می‌کند. از مهم‌ترین محصول این شرکت سیستم عاملی است که میکروتیک نام دارد که از هسته لینوکس ساخته شده است و  آن را بر روی کامپیوترهای معمولی نیز می‌توان نصب کرد. با این سیستم عامل نیز می‌توان روترها و دستگاه وایرلس را پیکربندی کنید.

میکروتیک به صورت بسته‌های سخت افزار و نرم افزار ارائه شده است. از محصولات دیگر این شرکت: سوئیچهای شبکه و آنتن‌های وایرلس و سیستم‌ها اکسی و پوینت‌های خانگی و اداری و روترها را ذکر کرد. این شرکت در حال حاضر در کلیه کشورها، نمایندگی‌های فروش و مدرس و مشاوره‌های زیادی دارد که نحوه استفاده از تجهیزات این شرکت را آموزش می‌دهند. با بهتر شدن و یافتن تولیدات این شرکت، جلسات رسمی زیادی با مدیریت میکروتیک در قاره‌های مختلف جهان برگذار می‌شود که اولین جلسه آن در سال ۲۰۰۲ انجام شد.

شما می‌توانید از تجهیزات میکروتیک در کوتاه‌ترین زمان، کلیه سرویس‌های شبکه را نصب کنید و از آن بهره مند شویدآموزش میکروتیک از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت میکروتیک یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در ارائه خدمات شبکه است. پایین بودن قیمت میکروتیک دلیل بر بی کیفیتی و کارایی پایین آن نبوده و بر عکس روز به روز روند رشد آن بیشتر می‌شود و این یکی از نشانه‌های از اعتماد کاربران عزیز به میکروتیک است. در سال‌های اخیر میکروتیک جایگاه خود را در شبکه‌های خانگی و سازمان‌ها پیدا کرده است و دیگر لازم نیست برای یک کار کوچک هزینه زیادی را تقبل کنید یا به علت هزینه‌های زیاد تجهیزات خود را از شبکه محروم کنید زیرا امروزه با میکروتیک کار بسیار ساده است.

روترهای میکروتیک پر کاربرد هستند و امروزه در هر سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نیز از قیمت پایین‌تری برخوردارند و ز همه مهمتر کارایی بسیار بالایی دارند. روترهای وایرلس میکروتیک بسیار پر کاربرد و شناخته شده هستند و در حال حاضر این شرکت بیش از ۱۵۰ نفر کارمند دارد و می‌توان این موضوع را مطرح کرد که نمونه ارزان قیمت تجهیزات شبکه و از برندهای مطرح است. میکروتیک مانند تولید کنندگان تجهیزات شبکه مدارکی برای نشان دادن توانایی افراد در کار با تجهیزات این شرکت را دارد.

امروزه بازار کار شبکه در دست میکروتیک کاران است به دلیل آماده بودن ویادگیری سریع که شما می‌توانید فقط در ۷ دوره مدرک بین المللی خود را دریافت کنید و اینکه در مدت ۲ ماه صاحب ۷ مدرک شوید. میکروتیک بیش از آنکه شما حس می‌کنید آسان است. فقط با اندکی زمان و مطالعه متوجه می‌شوید که میکروتیک چقدر آسان و مقرون به صرفه نیز است.

دلایلی که میکروتیک مورد استقبال قرار گرفته است

مناسب بودن قیمت آن است که اگر شما در بازار فعالیت داشته باشید متوجه می‌شوید میکروتیک و بعضی محصولات مشابه حدودا ۷ یا ۸ برابر اختلاف قیمت دارد. به دلیل مناسب بودن قیمت آن می‌توانید هر چه سریعتر مشتریان خود را متقاعد برای انجام پروژهایشان کنید. امکان کانفینگ روترها در گرافیک و میکروتیک را می‌توان با کمک وین بوکس در محیط گرافیکی کانفینگ کرد و نیز می‌توانید از محیط سی ال آی تعبیه شده و در وین باکس از آن استفاده کنید.

داشتن یک محیط گرافیکی برای کانفینگ میکروتیک باعث می‌شود که آن را بهتر و راحتتر یاد بگیرید و در اجرای پروژه‌های گوناگون قابل اجرا و عیب یابی را با سرعت بیشتری می‌توانید انجام دهید. این کار را امتحان کنید مطمئن هستم که به آن علاقه مند می‌شوید. می‌دانید که مدرک مایکروسافت و سیکو در ایران نمی‌تواند صورت بگیرد و پس از دوره های فراوان و یاد گیری آنها با هزینه های فراوان باید به کشورهای دیگر سفر کنید و مدرک بین المللی را از کشورهای دیگر بگیرید، اما در ایران با هزینه های کم و آموزش آسان میکروتیک، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و کار شما راحتتر است. بدین صورت می‌توانید مدرک بین المللی را در ایران بگیرید.

حتی شما می‌توانید یک لابراتوار شخصی برای آموزش نیز داشته باشید و این نیز یکی از مشکلات دانشجویان سیکو در گران بودن تجهیزات و توان نداشتن از استفاده آنها در آموزش است. آنها با استفاده از شرکت در کلاس‌ها و پرداخت هزینه‌های بالا برای شهریه فقط می‌توانند از این تجهیزات استفاده کنند اما در میکروتیک با حدود ۲۰۰ هزار تومان آموزش لازمرا انجام می‌دهید.

برای خرید روتر سیکو هزینه بالای ۱ میلیون را باید متقبل شوید و به دلیل گران بودن افرادی نیز به صورت شخصی، سیکو را یاد می‌گیرند. با این همه فواید میکروتیک شما نیز زودتر اقدام به یادگیری آن کنید زیرا از بهترین مزیت بازار کار خوب و درست کردن راحت شبکه‌ها با میکروتیک است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن