اقتصادی

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی هشدار داد: عاملان نصب علمک غیرقانونی گاز به دادگاه معرفی می شوند

کد خبر : 16941

رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز استان از معرفی عاملان نصب علمک غیرمجاز به دادگاه خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان در مسیر قانونی و برای حفاظت از اموال عمومی و سرمایه های کشور انجام می شود.
به گزارش صبح مشهد، سید احمد علوی با اشاره به قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز اظهارکرد: هر شخصی بدون دریافت انشعاب قانونی گاز مبادرت به استفاده از خدمات مزبور کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوطه به جزای نقدی و یا قطع انشعاب به مدت سه تا شش ماه جریمه خواهد شد.
وی افزود: نصب علمک گاز بدون مجوز نوعی تخریب و خرابکاری در شبکه گازرسانی محسوب شده و قانون گذار در مواردی علاوه برجبران خسارت وارده، جزای نقدی معادل دو برابر خسارت وارده را تعیین کرده است.
علوی با بیان این مطلب که متاسفانه در سال گذشته در برخی مناطق مشهد و شهرستانهای اطراف استان خراسان رضوی شاهد تشکیل پرونده هایی با این موضوع بوده‌ایم گفت: شرکت گاز در راستای مسئولیت سازمانی خود در اسرع وقت نسبت به قطع و جمع آوری علمک های غیرمجاز و معرفی متخلفان به دادگاه اقدام خواهد کرد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان به شماره ۳۷۰۷۴ آماده دریافت گزارشات مردمی در این باره است.
شرکت گاز خراسان رضوی وظیفه تامین گاز دو میلیون و ۱۴۱ هزار مشترک را بر عهده دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن